اصلاح شبکه‌های توزیع برق در گناوه باعث کاهش خاموشی‌ها شد

اقتصاد ایران: بوشهر-مدیراداره برق گناوه گفت: با تدابیر پیش بینی شده توسط مهندیسن و تکنیسین‌های این مدیریت نقاط مستعد قطعی برق در فصل گرما شناسایی و تقویت شد تا امسال شاهد کمترین قطعی در شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کوفی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله در فصول گرم سال و همچنین با بارندگی و طوفان در فصل سرما شاهد قطعی برق در نقاط مختلفی در سطح شهرستان گناوه بودیم که خوشبختانه با پیش بینی‌های انجام شده و تعویض سیم‌های فشار متوسط و ضعیف در نقاط پیش بینی شده امسال کمترین خاموشی را در سطح شهرستان داشته‌ایم.

مدیر اداره برق گناوه افزود: پروژه اصلاح شبکه‌های توزیع از سال قبل در دستور کار قرار گرفت که این کار باعث شد ضعف ولتاژ در بیشتر نقاط برطرف شود همچنین این کار در جلوگیری از سرقت کابل‌های توزیع توسط سارقان نیز تأثیر زیادی داشت.

مدیر اداره برق گناوه گفت: در سه ماهه گذشته نیز چهار کیلومتر تعویض سیم به کابل در نقاط روستایی شهرستان و سیزده هزار و دوست متر در گناوه و بخش ریگ با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان داشته‌ایم که باعث پایداری بیشتر در سطح شهرستان شده است.

وی گفت: با توجه به گزارشات اداره هواشناسی استان مبنی بر افزایش دما به ۵۱ درجه و رطوبت ۱۰۰ درصد از عموم شهروندان تقاضا داریم در زمان پیک مصرف برق از ساعت ۱۳ تا ۱۸و ۲۰ تا ۲۳ از بکارگیری وسایل پرمصرف برقی شامل اتو، ماشین‌های لباسشویی و ظرف شویی، جارو برقی حتی الامکان خودداری کرده و درجه کولر را نیز بر روی ۲۴ درجه تنظیم کنند.

کوفی بیان داشت: به منظور برخورداری از پاداش‌ها و جوایز نفیس همشهریان می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی علاوه بر شرکت در مسابقه با کاهش مصرف از هزاران جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی برخوردار شده و به پایداری شبکه برق نیز کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ