برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم

اقتصاد ایران: قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم و چالش ها و نزاع ها راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قدس در مسجد امیرالمومنین علیه السلام قم گفت: سعید جلیلی در مناظرات ارزش های دینی و انقلابی را مطرح کردند و به خود نپرداختند، بلکه تکلیف محور و مردانه در دفاع از اصول انقلاب اسلامی ایستادند و برترین منش رفتاری و اخلاقی را به نمایش گذاشتند و بارقه های امید را در مردم ایجاد کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی ها در این عرصه که می توانستند وارد شوند این کار را انجام ندادند و حتی امکانات خود را به جاهای دیگر فرستادند.

وی ادامه داد: سعید جلیلی صداقت خود را کف دست گذاشتند و به پای ارزش های انقلاب اسلامی ریخت که امیدواریم خداوند به ایشان جزای خیر دهد.

وی بیان کرد: مردم به تکلیف خود عمل کردند و نتیجه انتخابات محترم و مقبول است و امروز نیز وقتی سکان اداره کشور به دست عزیز دیگری است همگان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اصول عقلی و شرعی وظیفه داریم از رییس جمهور حمایت کنیم.

ذالنوری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب موفقیت رییس جمهور در حقیقت موفقیت کشور است افزود: در این زمینه تکلیف داریم که برای حل مشکلات کشور از رییس جمهور حمایت کنیم و چالش ها و نزاع ها راه به جایی نمی برد اما یاری ما در صورتی است که رییس جمهور مسیر درستی طی کنند و اگر قرار است کسانی در کابینه باشند که برنامه های آنان منافع ملی را هدر دهد در این زمینه باید کمک کرد تا این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: باید به رییس جمهور کمک کرد تا افراد ناباب کنار وی قرار نگیرند که در این صورت آسیب هایی به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ