ناهید کیانی: این مدال به تنهایی به دست نیامد

اقتصاد ایران: ناهید کیانی بعد از کسب مدال نقره وزن منهای ۵۷ کیلوگرم المپیک پاریس گفت: از خدا بابت جایگاهی که به من داده، سپاسگزارم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، دختر تکواندوکار ایران که با کسب مدال نقره در بازی‌های المپیک تاریخ سازی کرد، بعد از دریافت مدالش گفت: مسابقات سختی بود. تمام تلاشم را کردم که بتوانم مدال طلا را به دست بیاورم اما موفق نشدم. با این حال راضی‌ام، چون می‌دانم که چیزی کم نگذاشتم.

او با اشاره به مسابقه فینال مقابل حریف کره‌ای ادامه داد: در مسابقه نیمه نهایی کمی آسیب دیدم. در فاصله‌ای که بین نیمه نهایی و فینال بود، سعی کردیم با مسکن دردم را کم کنیم اما با این حال روی عملکردم تاثیر گذاشت. البته حریف کره ای هم خیلی قوی بود.

ناهید کیانی درباره مسابقه اول با کیمیا علیزاده گفت: کسی که مدال المپیک دارد، حریف آسانی نیست و دیدیم که در ادامه هم مدال گرفت. این بازی برایم سخت بود چون هم بازیکن خوبی است هم دوست صمیمی من بوده و همین موضوع برایم فشار روانی ایجاد می‌کرد. با این حال خوشحالم که توانستم پیروز شوم. اتفاقی که در توکیو برایم افتاد، بسیار تلخ بود. تصور کنید یک ورزشکار سال‌ها برای مدال المپیک تلاش کند، اما ‌در همان بازی اتفاقی بیفتد که نتواند جلو برود. از آن المپیک خاطره بدی برایم ماند و خوشحالم که حالا با مدال این المپیک را ترک می‌کنم.

او ادامه داد: این مدال به تنهایی به دست نیامده و خیلی‌ها برای تحقق‌اش زحمت کشیدند که از همین جا از همه تشکر می‌کنم؛ کسانی که برایم انرژی فرستادند ‌ و دعایم کردند.

انتهای پیام/

 
 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ