۲۵ ساعت عملیات جستجو در جنگل برای نجات ۳ نفر

اقتصاد ایران: گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پیدا شدن ۳ مفقودی جنگل علی آباد کتول پس از ۲۵ ساعت عملیات جستجو و نجات خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ساعت ۲۲ شامگاه چهارشنبه ۱۷ مرداد، گزارش گم‌شدن سه نفر در جنگل‌های ریگ چشمه دهنه محمد آباد در شهرستان علی آباد کتول از طریق عوامل انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان(EOC) اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: ۶ تیم از هلال‌احمر شهرستان علی آباد کتول، واکنش سریع استان، هلال احمر گرگان و کردکوی همراه نیروهای مردمی برای پیدا کردن این سه مفقودی اعزام شدند.

وی ادامه داد: افراد مفقودی از یک گروه ۱۰ نفره بودند که در روشنایی روز برای چیدن میوه‌های جنگلی به ارتفاعات جنگلی روستای ریگ چشمه رفته بودند و با جدا شدن از همراهان مسیر را گم کردند.

غریب آبادی گفت: با توجه به اینکه ارتفاعات جنگلی ریگ چشمه دهنه محمد آباد کتول به ارتفاعات روستای چینو در دهنه زرین گل متصل است افراد مفقودی در مسیر جنگل‌های چینو قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: عوامل امدادی به همراه نیروهای مردمی از دو سمت ریگ چشمه و چینو جست‌وجوها را آغاز کردند و پس از حدود ۲۵ ساعت جست‌وجو در این مسیر صعب العبور، افراد مفقودی را نزدیکی روستای چینو پیدا کرده و به نقطه امن انتقال دادند.

وی از گردشگران خواست در صورت عزیمت به مناطق جنگلی با توجه به وسعت مناطق و شباهت جنگل‌ها و مسیرها به یکدیگر مراقب باشند و سعی کنند از همراهان جدا نشوند.

غریب آبادی در پایان گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۱۱۲ آماده دریافت تماس‌های اضطراری حادثه دیدگان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ