سعید اسماعیلی: بعد از دو سال بهترین روز زندگی‌ام است

اقتصاد ایران: ملی پوش طلایی ایران در رقابت های کشتی فرنگی المپیک گفت: مدال طلای المپیک آرزوی بچگی ام بود که خدا را شکر به آن رسیدم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، نشست خبری قهرمانان وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک پاریس۲۰۲۴ امشب (پنجشنبه) پس از برگزاری مراسم اهدای مدال با حضور سعید اسماعیلی، پرویز نصیبف از اوکراین، لوئیز آلبرتو اورتا سانچز از کوبا و حسرت جعفروف از آذربایجان که به تریب به عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و برنز مشترک دست یافتند، برگزار شد.

در این نشست سعید اسماعیلی در خصوص انگیزه‌های خود پس از پشت سر گذاشتن مسیر سخت زندگی خود برای قهرمانی در المپیک پاریس گفت: خدا را شکر توانستم بهترین نتیجه و مدال طلا را بگیرم. آرزوی هر ورزشکاری طلای المپیک است و خدا را شکر با تمام سختی‌ها به این مهم رسیدم. امروز یکی از بهترین‌ روزهای زندگی‌ام پس از دو سال است. دو سال پیش عمو و دو پسر عمویم در یک حادثه به رحمت خدا رفتند که اتفاق بسیار تلخی برای من بود، اما با کمک اطرافیان توانستم دوباره خود را جمع کنم و به مدالی برسم که آرزوی بچگی‌ام بود.

وی در مورد پاسخ به این سوال که خیلی‌ها اعتقاد دارند نابغه جدید کشتی فرنگی جهان خواهد بود، گفت: مردم لطف دارند که با این لقب مرا صدا می‌کنند، اما باید اول تلاش کنم که به مدال‌های بیشتری برسم. کار من از امروز سخت‌تر خواهد شد و باید از این به بعد که حریفان شناخت بیشتری نسبت به من پیدا می‌کنند تلاش بیشتری داشته باشم. باید پس از پایین آمدن از سکوی قهرمانی تمرینات بیشتری داشته باشم و سخت‌تر کار کنم.

قهرمان المپیک در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش به عنوان یکی از جوانترین کشتی‌گیرانی که به مدال طلای المپیک دست یافته است برای آینده چه خواهد بود، گفت: حس خوبی دارم که در این سن توانستم به این مدال برسم. همانطور که کفتم خیلی خوشحالم و امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است. از اینکه به عنوان یکی از جوانترین کشتی‌گیرها و در این سن و سال به این عنوان دست یافتم خیلی خوشحال هستم. برنامه‌ام این است در رویدادهای بعدی نیز برای مردم ایران مدال کسب کنم و این فقط همین یک مدال نباشد.

در ادامه این نشست سانچز کوبایی در خصوص برتری مقابل اسماعیلی در ثانیه‌های پایانی مقابل اسماعیلی در تورنمت بوداپست و شکست در المپیک پاریس مقابل اسماعیلی گفت: در تورنمنت بوداپست در آخرین تلاشم توانستم اسماعیلی را ببرم ، اما در پاریس سعید از من بهتر بود و توانست مدال طلا را از من بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ