صنایع هرمزگان را پای کار توسعه فرهنگ و رسانه بیاورید

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان گفت:از نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم زمینه استفاده از ظرفیت صنایع را برای توسعه فرهنگ و رسانه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس شمس الدینی پنجشنبه شب در آئین گرامیداشت خبرنگاران در بندرعباس، با اشاره به آیه ۲۷ سوره نور اظهار کرد: قرآن عزیز به عنوان کتاب زندگی درس‌هایی دارد که دوری از این درس‌ها موجب ایجاد مشکلاتی برای جوامع مختلف شده است از این ضرورت دارد تا این تعالیم را از جایگاه رسانه به خود و دیگران یادآوری کنیم.

وی افزود: در جهانِ امروز همه پی برده‌اند که رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و از این بابت خبرنگاران می‌توانند نقش بسزایی در توسعه جامعه ایفا کنند اما متأسفانه در استان هرمزگان خیلی نقش رسانه‌ها در جهت توسعه دیده نشده است و لازم از ظرفیت مطبوعات، رسانه‌ها و خبرنگاران نیز به درستی در جهت توسعه استفاده شود.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گفت: باید این سوال را از مدیران استان بپرسیم که آیا باور دارید که رسانه‌ها می‌توانند یاری‌گر روزهای سخت شما باشند؟ اگر باور دارید با کدام برنامه عملی و راهبرد می‌خواهید از این ظرفیت استفاده کنید و به این منظور باید جایگاه رسانه‌ها را به شکل حقیقی و واقعی ببینید.

وی با تاکید بر اجرای کامل قانون مطبوعات و لزوم اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در عمل به تعهدات خود در قبال رسانه‌ها گفت: از نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم همانطور که صنایع استان هرمزگان را پای کار توسعه ورزش استان آورده‌اند زمینه استفاده از این ظرفیت برای توسعه فرهنگ و رسانه را نیز ایجاد کنند.

شمس الدینی در پایان خطاب به مدیران استان خاطرنشان کرد: برای فردای هرمزگان، تلاش، همت و همیّت خود را به کار بگیرید چرا که فردا ممکن است خیلی دیر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ