اهدای کمک هزینه دارویی ۵۰۰ میلیونی برای مددجویان نهاوند

اقتصاد ایران: همدان-رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند خبر داد: فعالیت پایگاه امداد و نجات قلعه قباد نهاوند به صورت ۲۴ ساعته می‌شود و اهدای کمک هزینه دارویی ۵۰۰ میلیونی برای مددجویان و افراد کم‌درآمد است. 

به گزارش خبرنگار مهر، علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ نفر آموزش امدادی را طی کردند گفت: بیش از ۳۵۰۰ نفر در شهرستان دوره اولیه آموزش‌های مختلف هلال احمر را طی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دومین پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان نهاوند به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت ارائه می‌دهند و در ایام اربعین نیز فعال هستند.

کیانی افزود: دو پایگاه جاده‌ای قلعه‌قباد و فیروزان در شهرستان فعال هستند و هر دو دارای آمبولانس و تجهیزات لازم هستند.

وی ادامه داد: امسال مجوز فعالیت پایگاه قلعه قباد برای اینکه به صورت دائمی فعال شود صادر شد چون قبلاً به صورت فصلی بود و خوشبختانه زمین در اختیار قرار گرفته است و کارهای آن در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: روزانه ۱۰ نفر در این پایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و یک کشیک هم در مرکز جمعیت هلال احمر در شهر نهاوند فعال است و دارای آمبولانس هم هستند.

کیانی به تجهیز این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: ۳ دستگاه خودرو از عید به شهرستان اضافه شده و در حوزه ناوگان وضعیت خوبی داریم.

وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کمک درمانی به مددجویان ارائه شد و برای توزیع بسته‌های غذایی و خرید تجهیزات پزشکی مانند کپسول اکسیژن نیازمند کمک خیران هستیم.

کیانی با اشاره به فرا رسیدن موسم اربعین گفت: در دو موکب برای اربعین به صورت ۲۴ ساعته نیروهای هلال احمر نهاوند فعال هستند یکی در ورودی نهاوند از سمت شهر بروجرد در سه راهی قلعه قباد و دیگری در خروجی نهاوند به سمت کرمانشاه است که به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ