سردیس خبرنگار فقید دشتستان رونمایی شد

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ استان بوشهر گفت: آئین رونمایی از سردیس علی پیرمرادی خبرنگار فقید دشتستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حیدری عصر پنجشنبه در آئین رونمایی از سردیس خبرنگار فقید دشتستان علی پیرمرادی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار، روز طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و فرهنگ است که اخباری که مردم به آن نیاز دارند را به جامعه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران بالا بردن سطح کیفی و اطلاعاتی مردم است که کار بسیار ارزشمند است، افزود: در دنیای امروز کسانی کارهای بسیار بسیار شایسته ای انجام می‌دهند و در مقابل افرادی هم کارهای بسیار جنایتکارانه انجام می‌دهند که رساندن این اطلاعات به مردم کار خبرنگاران است.

حیدری قلم و مطلب خبرنگار در ابعاد گوناگون را از سلاح نظامی برنده‌تر و خطرناک‌تر دانست و ادامه داد: امروز در دنیای فعلی انسان‌های متعددی هستند که با تمام بدی که در وجودشان است با وقوع انواع جنایات خبرنگاران دنیای اسلام این اخبار و وقایع را پوشش می‌دهند و دشمن چون می‌داند خبرنگاران چه رسالتی انجام می‌دهند با وضعیتی اسفناک آنها را به شهادت می‌رسانند.

وی گفت: نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه به قدری تأثیرگذار است که دشمن برای از بین بردن آنها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: انعکاس همه اتفاقات خوب و بد در جامعه رسالت اهالی رسانه است و برای ایستادن پای آن از وقت و زندگی خود می‌زنند که نمونه آن مرحوم علی پیرمرادی است.

وی مرحوم پیرمرادی را از خبرنگاران پرتلاش استان بوشهر دانست و عنوان کرد: امیدواریم مسیری که این خبرنگار باز کرد و کار بزرگی که انجام داد، با قوت ادامه پیدا کند و بتوانیم فرهنگ والا اسلامی، انقلابی و دینی خود را در جامعه گسترش بدهیم.

علی پیرمرادی متولد ۱۳۳۱ از قدیمی‌ترین خبرنگاران شهرستان دشتستان است که قریب ۵۰ سال سابقه فعالیت در این حرفه را داشت.

زنده یاد پیرمرادی ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۱ بر اثر سکته قلبی درگذشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ