نگاه مجلس به کابینه دولت بر اساس شاخصه‌های مد نظر رهبری است

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس به کابینه دولت بر اساس شاخصه‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای موفقیت این نظام و انقلاب تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: قطع یقین توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب کابینه دولت چهاردهم به نگاه مقام معظم رهبری است و معظم‌له مسیر را مشخص کرده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید به شکلی عمل کنیم که یک دولت بدون حاشیه شکل بگیرد، گرچه اکنون مشاهده می‌شود دکتر پزشکیان رئیس جمهور تحت فشار قرار دارد ولی از این بابت هراس نداریم.

وی با اشاره به نگاه مجلس شورای اسلامی در زمینه کابینه دولت چهاردهم اظهار داشت: این نگاه همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده، مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

پورکبگانی کمک به دولت را نگاه ویژه نمایندگان به دولت چهاردهم بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: کمک به دولت و موفقیت آن موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اجرایی شدن نگاه مقام معظم رهبری در زمینه کابینه دولت چهاردهم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این نگاه نباید تفسیر شود چراکه ممکن است دچار حاشیه و مشکل شویم، قطع یقین مجلس شورای اسلامی بر این اساس افرادی که دکتر پزشکیان رئیس جمهور کمک کنند در تصویب کابینه دولت مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس قرار دارد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی کمک به دکتر پزشکیان رئیس جمهور را گره‌گشایی از مشکلات جامعه و کشور دانست و بیان کرد: نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای در حوزه‌های مختلف این است که باید پویا باشیم، پویا بودن مدیران قوی، باسابقه، خوش نام و دست پاک دنبال دارد.

پورکبگانی ادامه داد: از این جهت در معرفی کابینه دولت چهاردهم با استعلامی که از دستگاه‌های امنیتی گرفته می‌شود و داشتن حسن شهرت در جامعه مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ