ترور رهبران مقاومت نشانه استیصال و شکست مفتضحانه اسراییل است

اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه های علمیه گفت: ترورهای ناجوانمردانه در مورد سرداران و رهبران مقاومت نشان از استیصال و شکست مفتضحانه رژیم اسراییل در جبهه های سیاسی نظامی و امنیتی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علامه مجاهد حضرت مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله (دامت معالیه)

رهبر سرافراز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان

سلام علیکم بما صبرتم

شهادت جانسوز و افتخار آمیز سردار رشید و شجاع مقاومت، شهیدالقدس ابومحسن فؤاد شکر (طاب ثراه) را به جناب عالی و همه مجاهدان محور مقاومت و بازماندگان آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهادت مجاهدان و سرداران مقاومت و همبستگی و همرزمی سربازان و جان برکفان از جبهه‌های مختلف مقاومت از فلسطین، لبنان، عراق، یمن و ایران نشانه استیصال دشمن و پیشرفتهای چشمگیر و نوید بخش نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و زوال ابر قدرتی شیطانی مستکبران عالم است و به فضل الهی به زودی شاهد تحقق کامل وعده‌های الهی و پیروزی کامل حق علیه باطل و وراثت تاریخی عباد صالح منتهی خواهیم بود.

اکنون بر همگان مسجل شده است که رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن به هیچیک از موازین اخلاقی انسانی شرعی حقوقی و مناسبات بین المللی پایبند نیستند و چاره‌ای جز حل این مشکل انسانی و از بین رفتن این غده سرطانی با مقاومت وجود ندارد و پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت در برابر جنایات و نسل کشی و قتل و فساد اسرائیل است، حکایت‌گر حقانیت و مشروعیت این مسیر نورانی است.

این گونه ترورهای ناجوانمردانه در مورد سرداران و رهبران مقاومت نشان از استیصال و شکست مفتضحانه رژیم در جبهه‌های سیاسی نظامی و امنیتی دارد و خون پاک شهدای گرانقدری مانند حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه و فؤاد شکر، روند شکست و محو کامل رژیم و پیروزی امت اسلام را تسریع و تسهیل می‌کند.

حوزه‌های علمیه ایران و مراجع عالیقدر و بزرگان آن مبارزات و مجاهدت‌های جناب عالی و مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های عزیز لبنان و فلسطین و یمن و عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی را ارج می نهد و در کنار شما با همه توان ایستاده و توفیق و نصرت کامل را از خداوند متعال خواستار است و از همه دولت‌های اسلامی و آزاده جهان بیداری و دلیری و مقاومت را انتظار دارد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ