کرمانشاه جز بهترین استان‌ها در مهار تنش آبی تابستانه است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه جز بهترین استان در مهار تنش آبی تابستانه است، از پیش بینی افتتاح پنج تصفیه خانه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا داودی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم طی مراسم تجلیل از خبرنگارا به مناسبت روز خبرنگار که در تصفیه خانه شهید نظری با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه تا پیش از سال ۱۴۰۰ با تنش‌های آبی مکرری رو به رو بود اما با توجه به تلاش‌های انجام شده در راستای مشکلات و کاستی‌ها اقدامات لازم برای رفع و مهار تنش آبی در سال‌های اخیر انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب مسئول تأمین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب‌ها را بر عهده دارد، افزود: شهر کرمانشاه با سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه انتقال آب و فاضلاب که ۲ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب است حجم خدمات رسانی بالایی بر دوش دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر کاهش تنش آبی و کمتر شدن قطعی آب در استان، تصریح کرد: بر همین اساس طی ۲ سال گذشته شاهد رضایت بیشتری از مردم بوده و با تلاش‌های انجام شده هم اکنون استان کرمانشاه جز بهترین استان‌هایی است که کمترین تنش آبی تابستانه را تجربه کرده و توانسته این مسئله را برای امسال تا حد زیادی مهار کند.

داودی گفت: بر اساس لزوم برقراری آب پایدار و رفع تنش‌های آبی اقدامات خوبی انجام شده تا سال آینده با شرایط مطلوب و پایدارتری آبرسانی به مردم را داشته باشیم که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های خوبی از جمله راه اندازی پنج تا هفت تصفیه خانه در استان در حال اجرا است که امسال افتتاح خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح این تعداد تصفیه خانه در یک یال برای استان کرمانشاه آمار و رکورد خوبی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است آب خروجی و پساب‌های تصفیه خانه‌ها به مصرف صنایع برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ