مجلس از وزرای توانمند حمایت می‌کند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مجلس از وزرای توانمند و دولت کاری حمایت می‌کند و ما با تمام توان در انتخاب وزرای متعهد تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری عصر پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری خط مقدم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه است و خبرنگاران رسالت جهاد تبیین را به شایستگی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به پشتیبانی‌ها و حمایت مقام معظم رهبری از دولت چهاردهم تصریح کرد: یکشنبه آینده لیست وزرا به مجلس ارائه شده و از هفته آینده کمیسیون‌ها کار بررسی این وزرای پیشنهادی را آغاز می‌کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل رویکرد مجلس دوازدهم را حمایت از توانمندی افراد معرفی شده به عنوان وزیر دولت چهاردهم اعلام کرد و گفت: فارغ از نگاه سیاسی و جناحی از افراد توانمند، متعهد و وفادار به ارزش‌های نظام دفاع خواهیم کرد و در مقابل افرادی که توان مدیریت ندارند، می‌ایستیم.
بدری افزود: در انتخاب وزیران و رأی اعتماد به آنها نیز با در نظر گرفتن چارچوب‌های نظام و شاخص‌های مقام معظم رهبری به پیش می‌رویم تا بتوانیم بهترین وزرا را برای کابینه چهاردهم معرفی کنیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجمع نمایندگان اردبیل ابراز رضایت کرد و ادامه داد: به صورت هفتگی جلسات مجمع نمایندگان هم در تهران و هم در اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم از حق مردم این استان در قوه مقننه دفاع کنیم.
در این دیدار مدیر خبرگزاری مهر استان اردبیل نیز، خبرگزاری مهر را رسانه انقلابی و در تراز نظام معرفی کرد و یادآور شد: خبرگزاری مهر با خبرنگاران متعهد و انقلابی به یک رسانه مرجع در اردبیل تبدیل شده است.
مالک پناهی سِردی با تبریک هفته خبرنگار بیان کرد: توسعه و پیشرفت استان در گرو خبرنگاران توانمند و مطلع از امور جامعه است تا بتوانیم در کنار دولت، منویات مقام معظم رهبری را نیز در رسانه‌ها نهادینه کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ