نقش خبرگزاری مهر در انعکاس خبر پررنگ است

اقتصاد ایران: اراک- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه نقش خبرگزاری مهر در تمام برنامه‌ها، پررنگ و قابل تقدیر است، گفت: رکورد خرید گندم و تولید جوجه ریزی امسال در این استان شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز گفت: کشاورزی بخشی گسترده و خبرساز است.

وی افزود: استان مرکزی امسال، رکورد تولید و خرید گندم را در طول تاریخ استان در سال جاری می شکند و به خرید ۴۰۰ هزار تن گندم می‌رسد.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر دو برابر نیاز استان گندم تولید می‌شود، اظهار کرد: ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته در استان و در کشور ۱۷ درصد افزایش خرید گندم را داشته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی جزو اولین‌های پیشرو و تولیدکنندگان عمده گندم در کشور است.

صفری گفت: دلایل شکسته شدن رکورد تولید و خرید گندم در استان آموزش، بذر خوب و مناسب و جهش تولید در دیمزارها است.

وی با اشاره به اینکه در بخش آبیاری باید کشاورزان بیش از پیش حمایت شوند، یادآور شد: ۸۰ درصد تولید گندم دیم است و طرح اهدای وام برای خرید پهپاد برای سم پاشی به کشاورزان باعث شده ۳۰ درصد افزایش عملکرد داشته باشند.

وی گفت: در استان مرکزی علی رغم اینکه با افزایش گرما میزان جوجه ریزی باید کاهش یابد اما جوجه ریزی افزایش یافته است و به طور حتم در سال جاری رکورد جوجه ریزی استان را نیز می‌شکنیم، چرا که دو برابر استان مرغ تولید می‌کنیم، با توجه به اینکه استان معین تهران نیز هستیم این تولید مرغ رکوردی خوب برای استان بشمار می‌رود.

نقش خبرگزاری مهر در انعکاس خبر پررنگ است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: نقش خبرگزاری مهر در مرکزی پررنگ است و در تمام نشست‌ها و برنامه‌ها پوشش مناسب خبری دارند که انتظار است رسانه‌ها همچنان به عنوان بازوان اجرایی مسئولان، اطلاع رسانی مناسب به مردم داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ