لابی سنگین در مجلس درباره کابینه پزشکیان

اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز لابی های زیادی در مجلس در حال صورت گرفتن است اما به نظرم این لابی ها به نتیجه نخواهد رسید و نمایندگان مطابق شاخص‌ها به وزیر معرفی شده رای می‌دهند.

ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز لابی های زیادی در مجلس در حال صورت گرفتن است اما به نظرم این لابی ها به نتیجه نخواهد رسید و نمایندگان مطابق شاخص‌ها به وزیر معرفی شده رای می‌دهند.

ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: کابینه اقای پزشکیان باید طبق وعده های ایشان در ایام انتخابات و شاخص های رهبری در دیدار با نمایندگان و در مراسم تحلیف انتخاب شود.

وی ادامه داد: بنابراین وزرای معرفی شده باید سابقه خوب داشته‌ باشند، فساد مالی نداشته باشد و سابقه زندانی شدن نیز نداشته باشند. همچنین این وزرا باید مومن به انقلاب بوده باشند؛ بنابراین عدول از این محورها باعث می شود نمایندگان به وزیر معرفی شده رای ندهند.

ظهره وند یاد آور شد: در حال حاضر نیز لابی های زیادی در مجلس در حال صورت گرفتن است اما به نظرم این لابی ها به نتیجه نخواهد رسید و نمایندگان مطابق شاخص‌ها به وزیر معرفی شده رای می‌دهند.

نماینده مردم تهران در پایان عنوان کرد: تا کنون افراد معرفی شده دولت چهاردهم غالبا از یک جناح هستند اما اگر آقای پزشکیان می خواهد موفق باشد و خوش نامی از او باقی بماند باید کابینه‌ای فراجناحی و متخصص و متعهد تشکیل دهد؛ یعنی هم مدیریت علمی و عملی داشته باشند و هم افراد خوش نامی باشند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ