دیدار فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس با امیر صباحی‌فرد

اقتصاد ایران: سرلشکر لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، با فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر آن دری یولانوویچ لوکانوویچ فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس با حضور در ستاد نپاجا، با امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه روابط متقابل دفاعی و نظامی و اجرای همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی با نیروی پدافند هوایی بلاروس را دارد.

وی با اشاره به راهبرد استکبار جهانی در مسیر سلطه جویی بر سایر کشورها گفت: استعمار فرانو با حضور استکباری خود در منطقه راه به جایی نبرد و در بیشتر کشورها این رویکرد استکباری با مخالفت‌های شدید مواجه شد و با ظهور قدرت‌های جدید دنیا به سمت چند قطبی شدن حرکت کرد.

امیر صباحی‌فرد افزود: هرچه قدر شناخت ما نسبت به استکبار بیشتر باشد بهتر می‌توانیم با آنها مقابله کنیم.

وی در ادامه با اشاره به کلام نورانی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) که فرمودند «ایران اسلامی اهل تعرض به هیچ کشوری نیست» تصریح کرد: با وجود اینکه ما اهل تسلط و تعرض به هیچ کشوری نیستیم اما در مقابل هرگونه تهدید و سلطه استکباری می‌ایستیم و پاسخی کوبنده به تهدیدات خواهیم داد.

در پایان این دیدار؛ لوح یاد بود (کِرِست) بین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی کشور بلاروس مبادله شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ