نبرد با رژیم صهیونیستی به اوج رسیده است

اقتصاد ایران: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» با بیان اینکه کل تحولات منطقه تحت تأثیر جنایت رژیم صهیونیستی در ترور فرماندهان مقاومت قرار گرفته، تأکید کرد که نبرد علیه این رژیم به نقطه اوج رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی درباره تحولات منطقه و تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن فرمانده اسلامی شهید اسماعیل هنیه و فرمانده جهادی فؤاد شکر، بر کل اوضاع منطقه سایه افکنده است. جنایات اخیر دشمن، رهبران ملت و بزرگ مردان امت اسلامی را هدف گرفته است که نقش برجسته ای در حمل پرچم جهاد و مقابله با دشمن اسلام و مسلمین دارند.

وی ادامه داد: تحولات اخیر بر کل اوضاع سایه افکنده است و نبرد با دشمن اسرائیلی در اوج است. ترور مجرمانه شهید هنیه با انسجام کامل جنبش مقاومت اسلامی حماس مواجه شد، در حالی که هدف دشمن خدشه دار کردن استواری و ثبات این جنبش و تأثیرگذاری بر قدرت تصمیم‌گیری آن بود. حماس به فعالیت و انسجام خود ادامه داده و با وجود بزرگ بودن جنایت ترور شهید هنیه، هیچ موردی مبنی بر اختلاف، ضعف و عقب‌نشینی از مواضع این جنبش ظاهر نشده است. گردان های قسام علیرغم این جنایت بزرگ، با اثربخشی و انسجام کامل و شایستگی بالا به انجام وظایف جهادی خود ادامه دادند.

الحوثی تصریح کرد: حماس از انتخاب برادر مجاهد بزرگ یحیی السنوار به جانشینی شهید اسماعیل هنیه خبر داد و او انشاءالله بهترین جانشین برای شهید هنیه است. انتخاب رهبر بزرگ یحیی السنوار به اتفاق آرا که دشمن و دوست او را به استواری، استقامت، مهارت و شایستگی رهبری می شناسند، به خودی خود پیام مهمی برای دشمن اسرائیلی است. انتخاب این فرمانده بزرگ، تأکید آشکار بر ثبات در جهاد، تداوم مواضع و استواری در اصول اولیه است.

دبیرکل انصارالله با اشاره به جبهه جنوب لبنان خاطرنشان کرد: جبهه حزب الله ضمن تاکید بر اجتناب ناپذیر بودن پاسخگویی به هدف قرار دادن فرمانده «فواد شکر» و تجاوز به ضاحیه بیروت، عملیات پشتیبانی خود رااز مقاومت غزه با اثربخشی بالا و ضربات قوی و کیفی ادامه داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ