شارژر رومیزی ۲۵۰ واتی انکر ۶ درگاه شارژ USB دارد و تنظیم توان خروجی را نیز ممکن می‌کند

اقتصاد ایران: انکر از شارژر رومیزی جدیدی رونمایی کرد که ۶ پورت دارد و تنظیمات متعددی را برای شارژ انواع دستگاه‌ها فراهم می‌کند.

انکر از شارژر رومیزی جدید خود رونمایی کرد. این شارژر از سری Prime این شرکت است که امکان تنظیم خروجی برق را از طریق یک کنترل پنل برای شش پورت USB فراهم می‌کند؛ در نتیجه دستگاه‌های متصل دقیقاً به‌اندازه‌‌ی نیاز خود برق دریافت می‌کنند.

شارژر جدید پرایم انکر با قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلار، توان ۲۵۰ وات را بین چهار پورت USB-C و دو پورت USB-A تقسیم می‌کند. اولین پورت USB-C می‌تواند تا ۱۴۰ وات و سه پورت دیگر می‌توانند تا ۱۰۰ وات قدرت را تأمین کنند. دو پورت USB-A نیز هر کدام تا ۲۲٫۵ وات قدرت را ارائه می‌دهند.

مدل جدید شارژر انکر دارای چهار حالت توزیع برق مختلف است که از طریق یک کنترل پنل داخلی و اپلیکیشن موبایل انکر، تنظیم می‌شود.

در حالت پیش‌فرض AI Power Mode، نیازهای برق دستگاه‌های متصل تشخیص داده شده و توزیع برق به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود. حالت Port Priority Mode به دو پورت انتخاب شده از شارژر اجازه می‌دهد تا اولویت بیشتری نسبت‌به بقیه داشته باشند و خروجی کامل برق خود را حتی در زمانی که دستگاه‌های دیگر متصل هستند، حفظ کنند.

شارژر رومیزی انکر پرایم
Anker

حالت Dual-Laptop Mode اولویت‌بندی را روی تأمین برق دو لپ‌تاپ متصل به دو پورت اول USB-C قرار می‌دهد. حالت Low Current Mode خروجی برق را در همه‌ی پورت‌ها کاهش می‌دهد تا به حفظ عمر باتری دستگاه‌های متصل، مانند گوشی‌های هوشمند کمک کند.

یک صفحه‌نمایش LCD با ابعاد ۲٫۲۶ اینچی، میزان مصرف برق هر پورت USB-C و همچنین کل مصرف برق تمام دستگاه‌های متصل را نشان می‌دهد. این صفحه‌نمایش شارژر پرایم انکر را به یک ساعت رومیزی شبیه می‌کند.

کاربر می‌تواند برای دریافت اطلاعات دقیق‌تری مانند مصرف برق در طول زمان و توان خروجی دقیق هر پورت، از اپلیکیشن موبایل انکر استفاده کند. این اپلیکیشن شارژر و تلفن همراه کاربر را با بلوتوث به هم متصل می‌کند.

شارژر رومیزی انکر پرایم ۸ در ۱
Anker

مدل ارزان‌تر شارژ انکر، مدل شارژر ۸ در ۱ انکر پرایم است. این شارژر با قیمت ۱۶۴٫۹۹ دلار، حداکثر توان خروجی ۲۴۰ وات را از طریق چهار پورت USB-C و دو پورت USB-A ارائه می‌دهد و شامل یک جفت پریز برق AC است.

مقالات مرتبط
  • پاوربانک ۳۲۱ انکر به‌دلیل خطر آتش‌سوزی از بازار جمع می‌شود
  • انکر کوچکترین شارژر ۱۰۰ واتی GaN جهان را معرفی کرد

مدل ۸ در ۱ فاقد حالت‌های شارژ مختلف است و به‌صورت خودکار توان مورد نیاز هر پورت را تشخیص می‌دهد. این مدل شارژر رومیزی قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل انکر را دارد که امکان نظارت و برنامه‌ریزی خروجی برق را فراهم می‌کند.

شارژر ۸ در ۱ انکر پرایم دارای یک آداپتور دیواری بزرگ است که به باریک‌تر شدن دستگاه شارژر روی میز کمک کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ