رندر منتسب به آنر ۳۰۰ پرو، طراحی متفاوت پشت گوشی را نشان می‌دهد

اقتصاد ایران: رندر جدید آنر ۳۰۰ پرو طراحی منحصر‌به‌فرد پنل پشتی این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.

حدود دو ماه از رونمایی آنر ۲۰۰ پرو همراه با پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ می‌گذرد و اکنون رندر منتسب‌به جانشین این گوشی، یعنی آنر ۳۰۰ پرو فاش شده است.

براساس تصویر فاش‌شده توسط CNMO، پنل پشتی آنر ۳۰۰ پرو طراحی متفاوت و منحصر‌به‌فردی خواهد داشت. تمام دوربین‌ها و فلاش LED در یک بخش سیاه رنگ که به فریم گوشی متصل شده است قرار گرفته‌اند.

در قسمت جلویی شاهد نمایشگر خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک هستیم که پذیرای دوربین سلفی دوگانه است. در واقع صفحه‌نمایش با حاشیه‌های باریک و تقریباً متقارن در این چند ساله به امضای آنر برای گوشی‌هایش تبدیل شده است.

پنل پشتی گوشی آنر ۳۰۰ پرو
CNMO

طبق تصویر، جدیدترین گوشی آنر مانند مدل قبلی در بخش پشتی دارای خطوط راه راه خواهد بود. گفته می‌شود آنر ۳۰۰ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود. احتمالاً دوربین تله‌فوتو پریسکوپی این گوشی زوم ۵۰ برابری را برای کاربران به‌ارمغان خواهد آورد.

از سایر مشخصات احتمالی آنر ۳۰۰ پرو می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم ۱۰۰ و ۶۶ واتی اشاره کرد. برای صفحه‌نمایش این گوشی از نسل دوم فناوری محافظ چشم Honor Oasis استفاده خواهد شد که امکان تنظیم روشنایی با فرکانس دوگانه را به‌صورت بی‌خطر فراهم می‌کند. به‌احتمال زیاد گوشی یادشده گواهی IP68، فرستنده‌ی مادون‌قرمز و NFC خواهد داشت. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

مقاله‌های مرتبط
  • در آستانه عرضه جهانی، تصاویری از رنگ‌بندی گوشی تاشدنی آنر مجیک V3 فاش شد
  • آنر X60i معرفی شد؛ گوشی ارزان اندرویدی با شباهت ظاهری فراوان به آیفون
  • این آنر ۲۰۰ پرو است؛ رقیب ردمی توربو ۳ با شارژ ۱۰۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

مشخصات سخت‌افزاری نسل گذشته شامل صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷۸ اینچی با وضوح ۱۲۲۴ در ۲۷۰۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم ۱۰۰ و ۶۶ واتی می‌شوند. این گوشی به رابط کاربری MagicOS 8 و اندروید ۱۴ مجهز شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ