بزرگترین پارک روستایی جنوب شرق استان تهران درورامین افتتاح می شود

اقتصاد ایران: ورامین- بخشدار مرکزی ورامین از افتتاح بزرگترین پارک روستایی جنوب شرق استان تهران در «علی آباد» این شهرستان طی ایام هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد معاف ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح هادی روستایی جعفر آباد اخوان و عبدل آباد در حال تکمیل است.

وی افزود: طرح هادی روستای خورین دو سال دیگر باید بازنگری شود، در عبدل‌آباد یک آرامستان جدید ایجاد می‌شود.

بخشدار مرکزی ورامین اضافه کرد: جاده‌های روستایی ورامین دارای ایراداتی است که بخشی از آن مربوط به آسفالت است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است، روشنایی راه‌های روستایی فقط ورودی و خروجی روستا مربوط به دهیاری است ولی هزینه تأمین روشنایی همه جاده‌ها نیازمند بودجه ملی است.

وی اضافه کرد: در دولت شهید رئیسی بیش‌ترین تلاش برای بازنگری طرح‌های هادی روستاها (از جمله روستاهای پرجمعیت عبدل‌آباد و ریحان‌آباد و…) انجام شد تا جایی‌که برای مثال به روستای پرجمعیت و پرتراکم عبدل‌آباد بالغ بر ١۵ هکتار به بافت روستا افزایش یافت.

معاف از افتتاح مجتمع سلامت و خانه بهداشت روستای خورین خبر داد و گفت: با توجه به زمین اهدایی از سوی روستا این مجتمع ساخته شد، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای احمدآباد، شروع فاز دوم مجتمع پزشکی روستای عبدل آباد، افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی روستایی با ظرفیت ۱۱۰ کیلووات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در عبدل آباد و افتتاح بزرگ‌ترین پارک روستایی جنوب شرق استان تهران در روستای علی آباد و افتتاح مدرسه در روستای حسین آباد دفتری از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

وی افزود: کلنگ زنی یکی از بزرگ‌ترین آرامستان های روستایی و یادمان شهدا با مساحت ۲۱ هزار متر مربع در روستای عبدل آباد و کلنگ زنی مدرسه در روستای عبدل آباد را در ایام هفته دولت داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ