۱۳۰دستگاه اتوبوس جابه‌جایی زائران زنجانی اربعین را برعهده دارند

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس از زنجان جابه‌جایی زائران اربعین را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر اسماعیلی، ظهر پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر نمایندگی زنجان و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وظایفی را در دو بخش مهم برعهده دارد که شامل نگهداری راه‌ها و حمل و نقل مسافر و بار مسافر می‌شود.

۱۳۰دستگاه اتوبوس از زنجان جابه‌جایی زائران اربعین را برعهده دارند

وی با اشاره به اینکه زنجان یک استان معدن‌خیز است، ابراز کرد: به همین علت فعالیت ناوگان باری دارای اهمیت بودا و ۱۳۰ شرکت حمل کالا داریم که در شهرستان‌های مختلف مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان را ۸۵ مورد برشمرد و گفت: این شرکت‌ها در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند و نسبت به خدمات‌دهی به مسافران اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح اربعین از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، عنوان کرد: پیش فروش و فروش بلیط انجام می‌شود و ناوگان حمل و نقل عمومی در آمادگی کامل برای اعزام زائران است.

اسماعیلی ادامه داد: روز گذشته ۳ دستگاه اتوبوس با ۲۴۰ نفر اعزام شده است و این تعداد وظیفه جابه‌جایی زائران تا مرز را برعهده دارند.

وی به گرمای شدید هوا در پیاده‌روی اربعین امسال اشاره کرد و گفت: لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود تا افراد سالخورده، بیماران مزمن و تنفسی نسبت به مدیریت زمان سفر خود و پرهیز از پیاده‌روی در گرما اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: از شهرهای ابهر و خدابنده نیز امکان اعزام وجود دارد.

وی در مورد نرخ بلیت اربعین یادآور شد: این قیمت‌ها با توجه به نوع اتوبوس و مبدا و مقصد متفاوت است و در سامانه درج شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ