تامین پایدار آب شرب ۸۵ میلیون جمعیت کار بزرگ و خطیری است

اقتصاد ایران: معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کشور گفت: تامین پایدار آب شرب ۸۵ میلیون جمعیت در شهرها و روستاهای اقصا نقاط کشور، کار بزرگ و خطیری است.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ستار شیرعالی، معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کشور در دیدار با مدیرعامل آبفای کشور، اظهار داشت: مطالبه‌گری در چارچوب قانون از دستگاه‌های متولی برای جذب اعتبارات و حمایت‌های لازم این صنعت یکی از مواردی است که باید پیگیری شود.

وی افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در فصل تابستان برای آبرسانی به مردم عزیز کشورمان کارهای عظیم و راهبردی را انجام می‌دهند و باید قدردان این زحمات بود.

شیرعالی با بیان اینکه "کوچک‌ترین سومدیریتی در بحث آب و فاضلاب می‌تواند کشور را دچار بحران کند"، گفت: خدا را شاکریم که مدیران خدوم صنعت آب و فاضلاب همه همت خود را برای آبرسانی بدون مشکل به مردم کشورمان صرف می‌کنند.

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست با تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت برای گذر از تنش آبی مناطق مختلف کشور، اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای گذر از مقطع اوج مصرف تابستان و جلوگیری از تنش آبی در شهرها و روستاهایی که ناترازی بین منابع و مصارف دارند از سال گذشته طراحی شد و خوش‌بختانه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

امینی با اعلام این‌که 11 استان کشور از سامانه‌ها و فناوری‌های نوین هوشمندسازی در فرایند آبرسانی بهره می‌برند، گفت: استفاده از فناوری‌های روز دنیا در صنعت آب و فاضلاب یکی دیگر از اقدامات مهم و ضروری برای تولید و توزیع آب است که توسعه آن در سراسر کشور در دستور کار آبفای کشور قرار دارد.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز ملی کنترل و راهبری آب شرب کشور (دیسپاچینگ) یکی از برنامه‌های آبفاست که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ