عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است

اقتصاد ایران: رشت-رییس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی کشور بر لزوم احداث خانه ورزش های رزمی در گیلان تاکید کرد و گفت: عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین هادی چگینی ظهر پنجشنبه در مجمع سالانه هیأت ورزش‌های رزمی گیلان در رشت اظهار کرد: گیلان از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های برتر ورزش‌های رزمی در کشور بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در هیأت ورزش‌های رزمی گیلان افزود: عملکرد هیأت ورزش‌های رزمی گیلان راضی کننده است لذا احداث خانه ورزش‌های رزمی در این استان ضرورت دارد.

چگینی ادامه داد: با توجه به اینکه داشتن خانه ورزش‌های رزمی نیاز استان گیلان است، طبق همکاری و تعامل با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان این استان آغاز احداث خانه ورزش‌های رزمی گیلان زده شده و امیدواریم که به زودی شاهد افتتاح این مکان باشیم.

عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است

برگزاری ۳ مسابقه کشوری طی سال جاری

«ابراهیم محمد علیپور» رئیس هیأت ورزش‌های رزمی گیلان نیز در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته سه مسابقه بین المللی و همچنین ۷ مسابقه کشوری در بخش آقایان و ۶ مسابقه بانوان کشور در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هیأت رزمی گیلان افزود: سال گذشته ۱۳ تیم از بانوان و همچنین ۱۷ تیم از آقایان در سبک‌های مختلف اعزام شدند ضمن اینکه ۹ دوره فنی و دوره دانش افزایی کلاس‌های داوری و مربیگری در گیلان برگزار شده است.

علیپور به میزبانی گیلان در سال جاری برای ۳ مسابقه کشوری اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز هفت مسابقه استانی در بخش آقایان و چهار مسابقه در بخش بانوان برگزار شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ