احتمال بازگشت دقیقی به شمس آذر

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از احتمال بازگشت سعید دقیقی به شمس آذر خبر داد و گفت: تکلیف سرمربی شمس آذر امروز مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علایی مقدم در نشست خبری که نیمروزه پنجشنبه در سالن جلسات سازمان ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ورزشکارانی که در رشته‌های مختلف موفق می‌شوند در المپیک شرکت کنند در واقع نخبگان ورزشی جهان هستند و ما خوشحالیم که امروز ۳ ورزشکار قزوینی در کاروان المپیکی کشور حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: یکی از ورزشکاران مستعد ما برای کسب مدال آقای رضا علیپور هستند که ما امیدواریم بتوانند در فینال مدال به دست بیاورند.

وی با اشاره به تلاش‌های استان برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای رشته ورزشی علیپور عنوان کرد: همه تلاش ما این بوده است که علیپور بتواند در خانه و استان خود تمرین داشته باشد و امکان اردوهای ورزشی در زنجان و همدان را تا حد توان برای ایشان تهیه‌کرده‌ایم و این مسئله در سفر وزیر به قزوین نیز نمود داشت.

این مسئول ادامه داد: هرقدر که بضاعت کشور بوده است برای پیشرفت آقای علیپور در استان فراهم شده است و ایشان به لحاظ فنی می‌بینیم که ورزشکاری عضلانی هستند و مسئله دیگری که در رشته ایشان حائز اهمیت است چابکی است که این مسئله جز دسته مسائل فنی مربوط به رشته ایشان است به‌هرحال ما امیدواریم که ایشان بتوانند تاریخ‌ساز شوند و برگ زرینی در تاریخ ورزشی کشور رقم بخورد.

علایی مقدم با اشاره به حضور تیم شمس آذر به‌عنوان یک تیم لیگ برتری از سوی استان قزوین مطرح کرد: سال گذشته که تیم شمس آذر موفق به ورود به لیگ برتر شد، برای میزبانی امکاناتی لازم داشت که الزامات دقیقه نودی ورزشگاه را انجام دادیم و موضوعاتی که امروز باشگاه با آن دست‌به‌گریبان است از سوی مدیرعامل این باشگاه رخ داده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر مدیرعامل باشگاه مشخص شده است و مباحث فنی نیز در حال ساماندهی است و به نظر می‌رسد امروز نیز مربی تیم مشخص می‌شود لذا خبرها می‌گویند که تیم شمس آذر امروز تمرینات خود را از سر گرفته است و تلاش ما این است که با حمایت حداکثری مثل سال گذشته نشاط اجتماعی را در استان رقم بزند.

علایی مقدم با بیان اینکه با گفتگوهایی که با آقای دقیقی داشته‌ایم بازگشت ایشان به تیم شمس آذر محتمل است، گفت: شمس آذر باوجود کاستی‌های موجود ویژگی‌های مثبتی هم دارد از جمله اینکه کاملاً در اختیار بخش خصوصی است و این مسئله روی کیفیت تیم اثر می‌گذارد باشگاه سال گذشته فصل را بدون بدهی تمام کرده است.

این مسئول توضیح داد: باید بپذیریم که فعالیت باشگاه شمس آذر ایثارگرانه بوده است در شرایط اقتصادی امروز این باشگاه که وابسته به کارخانه شمس آذر است با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است به یاد داشته باشیم این شرکت تولیدکننده محصولات استراتژیک آرد است که محصولشان در سال‌های اخیر افزایش قیمت چشمگیری نداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مطرح کرد: در حال حاضر ما مشکلاتی برای میزبانی در ورزشگاه آزادگان داریم که از مسئله نور باید به‌عنوان اصلی‌ترین آن یادکرد. اگر قرار باشد که سیستم var در این ورزشگاه دایر شود ما به نور ۱۶۰۰ لوکس نیاز داریم و شبکه کشی باید در ورزشگاه انجام شود که این مسئله هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان دارد و عین حال ما پروژه‌های ورزشی دیگری هم روی زمین داریم که باید انصاف را بین رشته‌های ورزشی در استان رعایت کنیم.

علایی مقدم تبیین کرد: در این مسئله خوشبختانه ما همراهی استاندار و مدیر سازمان برنامه و بودجه استان را داشته‌ایم لذا با چهار شرکت الکترونیکی وارد مذاکره شده‌ایم که مورد نیاز ورزشگاه تأمین شود و انشا الله برای بازی اول شمس آذر که با استقلال تهران است میزبانی را انجام خواهیم داد.

وی گفت: آسانسور مجموعه، نرده دور خندق، دو سکوی خط آفساید، پارکینگ، جایگاه مسقف خبرنگاران سی‌آی‌پی اتاقک پشتیبانی var و کارهای آماده‌سازی و نصب آن، همگی در ورزشگاه آزادگان انجام شده است.

علائم مقدم در پایان با اشاره به این مسئله که در حال حاضر ورزشگاه سردار آزادگان در وضعیت مناسبی قرار دارد گفت: این ورزشگاه نسبت به بسیاری از زمین‌های بازی شهرستان‌ها برتری دارد تا جایی که برخی تیم‌های پایتخت درخواست کرده‌اند که بعضی از بازی‌های خود را در این زمین انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ