مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد

اقتصاد ایران: سنندج_ بهزاد غضنفری پور با حضور جمعی از مسؤولان استان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی ظهر پنج شنبه در این مراسم ضمن تبریک روز حفاظت اطلاعات و همچنین روز خبرنگار، اظهار کرد: آمار تردد مراجعین به دستگاه قضائی استان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون نفر بوده که این آمار موید این مطلب است که این دستگاه بیشترین مراجعه کننده را در میان سایر ادارات اجرایی در استان دارد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: پزشکی قانونی نقش حساس و ویژه ای در اجرای یکی از وظایف اصلی دادگستری که همانا اجرای عدالت و احقاق حق است، بر عهده دارد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: پزشکی قانونی یکی از بازوان رکین، فنی و کارشناسی محاکم و دادسرا بوده و نقش تعیین کننده‌ای در دقت و اتقان آرای قضائی، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها و همچنین کاهش اطاله دادرسی دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان کردستان ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید پزشکی قانونی نیز در راستای پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضائی در سندتحول و تعالی گام‌های مؤثری بردارد.

سید امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: ضرورت دارد تا مدیر و کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در جهت جلب رضایت مردم شریف استان گام‌های موثرتری بردارند.

وی افزود: جنس خدمات پزشکی قانونی، کارشناسی است و نظریه‌های کارشناسی صادره در پزشکی قانونی، به اجرای عدالت در دستگاه قضائی کمک شایانی می‌کند.

مهدوی پزشکی قانونی استان کردستان را جز استان‌های برخوردار از نظر نیروی انسانی در کشور ذکر کرد و افزود: خدمات پزشکی قانونی استان کردستان در حوزه‌های روانپزشکی، سم شناسی و … در استان انجام می‌شود که این موضوع سبب شده تا استان از این جهت مستقل از استان‌های همجوار باشد.

وی تاکید کرد: ارتقای کیفی خدمات پزشکی قانونی سرلوحه کار ماست که یک گام اساسی آن اقدام جهت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضائی و خدمات است.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر بهتاش خانی آباد تقدیر و دکتر بهزاد غضنفری پور به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ