حمله عجیب کیهان به سه روزنامه دیگر

اقتصاد ایران: روزنامه کیهان به ۳ روزنامه اعتماد، هم‌میهن و سازندگی به دلیل انتقاد از شرایط سخت خبرنگاری در ایران حمله کرد.

برترین‌ها: روزنامه کیهان به ۳ روزنامه اعتماد، هم‌میهن و سازندگی به دلیل انتقاد از شرایط سخت خبرنگاری در ایران حمله کرد؛  روز خبرنگار بر شما اصلا مبارک نیست. روزنامه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات ۱۴۰۱ با دروغ‌بافی و ترور نظام اسلامی، خوراک خبری رسانه‌های معاند را تأمین می‌کردند و همزمان یارانه دولتی می‌گیرند، در روز خبرنگار، با بی‌شرمی تمام، تحمل نقد در دولت شهید رئیسی را وارونه‌نمایی کردند. روزنامه سازندگی در شماره دیروز تیتر یک خود را به موضوع رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران اختصاص داده و با عنوان «در انتظار امید» نوشته است: «آیا دولت پزشکیان می‌تواند سال‌های سختی که دولت رئیسی بر روزنامه‌نگاران تحمیل کرد را تغییر دهد و وضعیت رسانه‌ها را بهبود بخشد؟» دروغگویی؛ کسب و کار آنهاست.

ظاهرا برخی نویسندگان روزنامه‌های غربگرای داخلی مثل سازندگی پول می‌گیرند تا دروغ‌هایی اینچنین را به جامعه تحویل دهند. خبرچین شبکه صهیونیستی اینترنشنال هم نگران آزادی بیان در ایران شد روزنامه هم‌میهن نیز مانند روزنامه سازندگی تیتر یک خود را به مناسبت روز خبرنگار به این موضوع اختصاص داده و نوشته است: «لازم است سیاست‌ها در حوزه مطبوعات تغییر کنند و اقدامی صورت بگیرد. سیاست تضعیف مطبوعات باید کنار گذارده شود. باید برخوردهای قهرآمیز با روزنامه‌نگاران متوقف شود.» روزنامه هم‌میهن نیز درست مثل سازندگی اگر با دروغگویی و سیاه‌نمایی روز را به شب نرساند انگار در تحریریه‌اش چیزی گم شده است!

«اعتماد»  مثل همیشه غیرقابل اعتماد به همین ترتیب، روزنامه اعتماد روز چهارشنبه به بهانه روز خبرنگار گزارش بامزه‌ای تهیه کرده است. آنها در قسمتی از گزارش خود به سراغ یارانه مطبوعات رفته و نوشته‌اند: «دولت در توزیع یارانه نیز رسانه‌های نزدیک به خود را در اولویت قرار می‌داد. بر اساس گزارش معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در فاصله سال‌های ۸۶ تا ۹۱، روزنامه کیهان، بیش از ۱۰ میلیارد تومان یارانه گرفته، در حالی که روزنامه جمهوری اسلامی، از رسانه‌های منتقد دولت وقت، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک دولتی دریافت کرده بود.» اینکه روزنامه اعتماد برای مستند کردن گزارش خود به سراغ آمار ۱۲ سال پیش رفته حاکی از نبوغ و خلاقیت خاصی است که فقط در اعضای تحریریه این روزنامه وجود دارد! آنها حتی در ارائه این آمار هم صادق نبوده‌اند و علاوه‌بر سانسور میزان یارانه دریافتی خود حتی نگفته‌اند یارانه دریافتی کیهان برخلاف «روزنامه جمهوری اسلامی» و «روزنامه اعتماد» به «مؤسسه مطبوعاتی کیهان» تعلق می‌گیرد که آن زمان شامل روزنامه‌های «کیهان فارسی»، «کیهان انگلیسی»، «کیهان عربی» و مجلات «کیهان ورزشی»، «کیهان فرهنگی»، «کیهان کاریکاتور»، «کیهان بچه‌ها» و «زن روز» می‌شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ