خبرنگاران همواره مطالبه گر و گره گشای مشکلات مردم باشند

اقتصاد ایران: آستارا- امام جمعه آستارا گفت: خبرنگاران همواره مطالبه گر و گره گشای مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ارومی، امام جمعه شهرستان آستارا ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفدهم مرداد به خبرنگاران با بیان اینکه زبان و قلم خبرنگار باید به حق و برای حق بچرخد، اظهار کرد: خبرنگاران کسانی هستند که با ایثار در تلاش هستند تا صدای حق طلبی شنیده شود و امروز تقدیم صدها شهید خبرنگار در غزه نشان می‌دهد هزینه اطلاع رسانی و روشنگری بسیار سنگین است.

امام جمعه آستارا خبرنگاران را پیوند بین مردم و مسؤولان دانست و گفت: ابلاغ مطالبات افکار عمومی از اقدامات خوب خبرنگاران و رسانه‌ها است.

وی افزود: از خبرنگاران هوشیار شهرستان می‌خواهیم همچون گذشته در راستای مطالبه گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی رسالت خبرنگاران را در توسعه و ارتقا همه جانبه کشور بی‌بدیل خواند و افزود: امروز رسانه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود و در خدمت مردم و نظام تلاش وافری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این قشر که از رسالت مهمی برخوردارند باید همواره مراقب باشند تا از القائات افراد دارای تفکرات نامطلوب تأثیر نگیرند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه آستارا ادامه داد: از جامعه خبرنگاری که در همه صحنه‌ها، تحولات و سختی‌ها حضور دارند، صادقانه مشکلات را به گوش مسؤولان می‌رسانند تا حل شوند و کمک به آبادی کشور و تحولات مثبت می‌کنند به سهم خود قدردانی کرده و امیدوارم صمیمیت، نزدیکی و رفاقت بین مسئولان و خبرنگاران وجود داشته باشد زیرا سبب پیشرفت می‌شود.

وی در پایان، خود را همسو با خبرنگاران در کنار مردم دانست و از آنان خواست تا با مطالبه‌گ ری و پیگیری مشکلات مردم از مسئولان، وظیفه اصلی خود را به نحو احسن ادا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ