پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس از اجرای پروازهای اربعین توسط فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود خبر داد و گفت: دو پرواز قبل و یک پرواز بعد از اربعین صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم در جلسه شورای اداری شاهرود با حضور مسئولان اجرایی به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان همزمان با ظهر پنجشنبه ضمن بیان اینکه مشکلات جدی در بحث زیرساخت‌ها در شاهرود و میامی وجود دارد، تاکید کرد: آب یکی از مهمترین معضلات کنونی در حوزه انتخابیه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی که دچار مشکل است راه و شریان‌های ارتباطی محسوب می‌شود، گفت: امروز در محور میامی به کاهک نیز مشکلاتی وجود داشته و موانعی نیز به اسم حراست و صیانت از یوز آسیایی افزوده شده و این موجبات عصبانیت مردم را فراهم می‌کند زیرا باید سرعت در آن منطقه کنترل شده و محدود باشد اما نامناسب بودن مسیر تردد هم به مشکلات افزوده خواهد کرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مقوله راه یکی از مهمترین نیازهایی است که باید پیگیری شود، بیان کرد: کشاورزی دیگر مشکل جدی دو شهرستان شاهرود و میامی است که می‌بایست به صورت جدی ورود کرد.

عجم با اشاره به اینکه حقیقت جامعه ما این است که کشاورز اقتصاد محور در مقیاس بالاتر نداریم و همین معیشت مردم با سخت گیری هایی که بعضاً هم گریز ناپذیر است، موانع زیادی را ایجاد کرده است، افزود: آب و برق از مشکلات اساسی کشاورزان در شاهرود و میامی است.

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت‌هایی مانند راه، راه آهن، فرودگاه و … علیرغم تمام نقیصه‌ها، ظرفیت‌های خوبی در شاهرود و میامی وجود دارد، افزود: وسعت سرزمینی در این دو شهرستان یکی از موانع خدمت رسانی و البته یک فرصت خوب برای دسترسی به استان‌های همجوار است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس از تصویب پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود هم خبر داد و ابراز کرد: دو پرواز قبل از اربعین و یک پرواز بعد از اربعین توسط فرودگاه شاهرود صورت می‌گیرد که زمان بسیار خوبی هم دارد و مردم می‌توانند به خوبی از آن بهره‌گیری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ