اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند

اقتصاد ایران: رشت _ مدیرکل بازرسی گیلان با اشاره به وجه اشتراک سازمان بازرسی با خبرنگاران در صیانت از ارزش‌ها گفت: اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و اهل قلم اظهار کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی امانت دار مردم و حاکمیت هستند.

مدیرکل بازرسی گیلان با اشاره به کسب مسؤولیت دوباره در این استان بیان کرد: مفتخرم که دوباره توفیق خدمت گذاری به مردم سرزمین صلح و دوستی و مملو از مفاخر ارزشمند را پیدا کردم.

آقایی با تاکید بر لزوم صیانت از انفال الهی در گیلان اضافه کرد: با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران دست غارتگران و تجاوزگران به انفال را قطع می‌کنیم.

وی با اشاره به سر فصل‌های مطالبات مردمی از اداره کل بازرسی افزود: خبرنگاران نقش مهمی در انجام توفیق آمیز امورات این اداره کل ایفا می‌کنند.

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه مدل حکمرانی در نظام اسلامی، علوی و الهی است، گفت: نظام حکومتی ایران اسلامی بر پایه سیره علوی و نبوی استوار است.

آقایی با بیان اینکه مدل حکمرانی امامین انقلاب از سیره امام علی علیه تبعیت می‌کند، اضافه کرد: مسؤولان عدالت محوری را سر لوحه کار، تصمیم گیری و حرکت خویش قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم پیروی و مطالعه سیره علوی از سوی مسؤولان افزود: مسؤولان قبل از پذیرش مسؤولیت حکومت نامه امام علی علیه مطالعه کنند و به آن عمل کنند.

لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در عالم رسانه

مدیرکل بازرسی گیلان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در عالم رسانه و خبر بیان کرد: رسانه ابزاری برای پاسخ گویی به حب و بغض‌های شخصی و جناحی نیست.

آقایی با بیان اینکه بازرسی عالی‌ترین دستگاه نظارتی است، گفت: تمام تصمیم گیری ها و برنامه‌های بازرسی در راستای پاسخ گویی مطالبات جدی مردم است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ایثارگران بی سنگر هستند، افزود: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه نظارت و بازرسی نقش آفرین هستند.

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه در تقابل مدیران نیستند، گفت: مدیری که خودش را از اصحاب رسانه پنهان می‌کند دارای لغزش است.

آقایی با اشاره به برخی بی احترامی‌ها و بی مهری‌ها نسبت به رسانه‌ها بیان کرد: مدیری که به خبرنگاران بی مهری می‌کند ضعف و مشکل دارد.

وی با اشاره به نقش نظارتی خبرنگاران افزود: صیانت از حقوق عامه، محیط زیست، انفال، طبیعت و دریا با کمک اصحاب رسانه محقق می‌شود.

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران کمک حال مدیران هستند، گفت: فرهنگ سازی در جهت صیانت از باورها و پیشگیری وجه اشتراک سازمان بازرسی با خبرنگاران است.

آقایی با بیان اینکه درب سازمان بازرسی گیلان بر روی خبرنگاران باز است، اضافه کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در راستای اصلاح امور و صیانت از ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جریان فکری را مدیریت می‌کنند، افزود: رازداری، امانت داری و رعایت اخلاق حرفه‌ای در انعکاس اخبار در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ