شهرداری تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی ابتکار عمل را در دست گرفت

اقتصاد ایران: سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در سال‌های اخیر در حوزه فرهنگی و اجتماعی ابتکار عمل را در دست گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در رابطه با نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد اظهار کرد: اصل نمایشگاه از این جهت که مخاطب را به یک‌باره در یک رویداد جذاب وارد بخشی از تاریخ این سرزمین و تاریخ این منطقه می‌کند، اتفاقی بدیع و جالب است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب نام «نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها» انتخاب هوشمندانه‌ای است، گفت: تمدن‌های اصلی دنیا و تمدن‌های قدیمی در همین منطقه غرب آسیا حضور دارند. کشورهایی که کشورهای محور مقاومت هستند داعیه‌دار تاریخ، فرهنگ و تمدن هستند. از این جهت به نظرم اسم هوشمندانه‌ای انتخاب شده و کمک می‌کند که مخاطب و خانواده‌ها درگیر این موضوع شوند.

محمدخانی در ادامه اظهار داشت: رویکرد جدیدی در دوره اخیر مدیریت شهری یعنی مدیریت شهری ششم در حال رخ دادن است و آن هم این است که شهرداری تهران در بخش فرهنگی و اجتماعی خود ابتکار عمل را در دست دارد و خود طراحی و ایده‌پردازی می‌کند. البته در زمانی که لازم است هم مانند در رویدادهای بزرگی چون رویداد غدیر، جشن امام‌رضایی‌ها و … اشتراک نظر و هماهنگی با سایر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در خود مجموعه شهرداری؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی، مجموعه برج میلاد، اداره کل فرهنگی و… خود در این زمینه پیشتاز هستند و طراحی می‌کنند و فضا را ایجاد می‌کنند، بیان داشت: این امر نشان می‌دهد که شهرداری تغییر رویکرد داده است. شاید در گذشته در میان مجموعه‌های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب به شهرداری صرفاً به عنوان یک پشتیبان، تأمین‌کننده مالی، فضا و لجستیک نگاه می‌شد، اما در این ۲، ۳ سال اخیر شهرداری تهران اثبات کرده است که خود فعالیت می‌کند و می‌تواند به تنهایی رویدادهای بزرگی را در سطح پایتخت جمهوری اسلامی ایران رقم بزند تا نقش خود را در فضای فرهنگی کشور ایفا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ