آغاز فعالیت یک پایگاه خبری جدید

اقتصاد ایران: پایگاه خبری میعاد فعالیت خود را در عرصه رسانه آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر قزوینیان مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد با تشریح جزئیات و با اشاره به اهداف راه اندازی این رسانه گفت: پایگاه خبری میعاد با پیوستن به خانواده بزرگ رسانه های کشور تلاش دارد جریان سالم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی افکار عمومی را با انتشار مجموعه مطالب و اخباری که صحت آن محرز شده برای جامعه مورد هدف منتشر کند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است گلچینی از اخبار روزمره و پُرکاربرد برای خانواده ها و آحاد مردم را از میان موجی عظیمی از اقیانوس مطالب که روزانه در رسانه ها، پیام رسان ها، شبکه های خبری و ابزارهای خبری منتشر می شود همراه با عکس‌های خبری گرد آوریم.

مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد گفت: بدون تردید نظرات کارشناسان، تصمیم‌سازان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، … و عموم مردم ما را برای ادامه راه و گام برداشتن در اطلاع رسانی صحیح و انتشار اطلاعات مورد نیاز همگان، یاری خواهد کرد.

قزوینیان گفت: آنچه مورد تاکید و حائز اهمیت است اینکه پایگاه خبری میعاد در فرهنگ نقد پذیری سالم، مودبانه، منصفانه و مهم‌تر از همه خیرخواهانه آستانه تحمل و نقدپذیری بالایی دارد و همواره پذیرای نقدهای منصفانه خواهد بود.

وی افزود: براین باوریم این رسانه به نظرات همگان احترام قائل شده و هرگز خود را متعلق به احزاب، تشکل ها، گروه ها، نهادها… وابسته نمی داند و هرگز تحت هیچ شرایطی در مقام جانبداری از شخص یا اشخاص خاص پیش نخواهد رفت؛ جایگاه و شان همگان از هر گروه و جناحی مورد احترام ما هستند و ما جز اهدافی که پیش تر اشاره شد به دنبال حاشیه ها و حاشیه سازی ها نخواهیم بود تا کمترین توهین و افترایی به اشخاص ثالث وارد نشود.

مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد گفت: تحت هیچ شرایطی تسلیم فضاسازی های خبری و اطلاع‌رسانی اغیار و یا تعویض مسائل فرعی و اصلی کشور نشده و تنها به منافع عمومی و پیشرفت و آبادانی نظام و کشور می اندیشیم.

قزوینیان گفت: پایگاه خبری میعاد به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۲۸ اسفند سال ۶۴ مجلس شورای اسلامی و بر اساس مجوز شماره ۹۴۸۶۲ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ