بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه حوزه راه در سمیرم در دستورکار است

اقتصاد ایران: اصفهان-استاندار اصفهان گفت: حوزه راه و شهرسازی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان سمیرم است که بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان سمیرم، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و افتتاح پروژه‌های متعدد، اتفاقات مبارکی در این شهرستان جهت رفاه مردم و آبادانی شهرستان رقم خورده است.

وی ادامه داد: پیرو سفری که در مهرماه ۱۴۰۱ به اتفاق شورای اداری استان به این شهرستان داشتیم امروز مجدداً به اتفاق جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به این شهرستان سفر کردیم تا از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان به صورت میدانی بازدید کنیم.

مرتضوی پروژه‌های حوزه راه شهرستان را از اولویت‌های سمیرم دانست و عنوان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش راه شهرستان در حال انجام و بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان جزو اولویت‌های شهرستان هستند که در سفر شهرستانی نیز مورد تصویب قرار گرفتند.

استاندار اصفهان بیان کرد: بخشی از این پروژه‌ها به افتتاح رسیده است که از جمله آن می‌توان به افتتاح درمانگاه شهید مطهری، بهره‌برداری بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدا، افتتاح بخش دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت اشاره کنیم.
وی تأکید کرد: بایستی پشتیبانی‌های لازم برای تجهیز بیشتر و حضور پزشکان متخصص به شهرستان رقم بخورد.

استاندار اصفهان گفت: در بخش ورزشی نیز اتفاق‌های خوبی رقم خورده است که از جمله آن امروز ۴ زمین چمن و یک سالن ورزشی در شهرستان افتتاح خواهد شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بسیاری از امور شهرستان با هم افزایی میان بخش‌های مختلف رقم می‌خورد و همه مسئولان و خیرین همراه و همگام با یکدیگر جهت ارتقا شهرستان تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ