تمام بازیکنان سپاهان ضعیف بودند/ باید آسیب شناسی شود

اقتصاد ایران: پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در بازی با شباب الاهلی عملکرد ضعیفی داشتند، گفت: همه بازیکنان در یک سطح بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان روز سه شنبه ۱۶ مرداد و در اولین بازی مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گرفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده امارات به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه مورایس» نتوانند به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا صعود کنند.

جلال اکبری پیشکسوت سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم اظهار داشت: اگر بخواهیم واقع بینانه نظر دهم باید بگویم سپاهان اصلاً در این بازی از لحاظ عملکردی خوب نبود. این تیم تمرینات خود را برای دیدار با شباب الاهلی بسیار دیر آغاز کرد و چمن ورزشگاه نقش جهان بسیار کیفیت بدی داشت که روی عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیرگذار بود.

تمام بازیکنان سپاهان ضعیف بودند/ باید آسیب شناسی شود

بازیکنان جدید سپاهان با سایر نفرات هماهنگ نیستند

او ادامه داد: بازیکنان جدید نشان دادند که با سایر نفرات، هماهنگ نیستند. بازیکنان سپاهان برنامه خاصی برای نزدیک شدن به دروازه حریف خود نداشتند و تیم حریف به خوبی آنالیز نشده بود. از لحاظ آمادگی بدنی هم بازیکنان آماده نبودند و دوندگی بسیار کمی داشتند. بازیکنان سپاهان با اینکه هواداران را در کنار خودشان داشتند اما بازیکنان حریف را پِرِس نمی‌کردند بلکه یک همراه کننده با آنها بودند که هیچ خطری را متوجه شأن نمی‌کرد.

کارشناس فوتبال افزود: در گل‌هایی که تیم شباب الاهلی به ثمر رساند، بازیکنان سپاهان عقب تر از نفرات حریف بودند و در موقعیت‌های یک به یک این بازیکنان شباب الاهلی بودند که شاگردان مورایس را از پیش رو بر می‌داشتند. به نظرم در این بازی فوتبال اصفهان و سپاهان شب خوبی را سپری نکرد.

تمام بازیکنان سپاهان ضعیف بودند/ باید آسیب شناسی شود

عملکرد بازیکنان سپاهان باید آسیب شناسی شود

اکبری در خصوص پیش بینی خود از عملکرد سپاهان در لیگ برتر گفت: شرایط لیگ برتر با دیدار با شباب الاهلی تفاوت دارد و اگر در یکی از مسابقات لیگ برتر تیم نتیجه نگیرد می‌تواند، آن را جبران کند. احتمال می‌دهم با توجه به تغییراتی که در باشگاه سپاهان رخ داده است این تیم در مسابقات لیگ برتر به شرایط ایده آل خود خواهد رسید. ۷ تا ۸ بازیکن اصلی از سپاهان جدا و نفرات جدیدی جایگزین آنها شده‌اند و هماهنگی بین بازیکنان جدید زمان بر است و امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و سپاهان به روزهای خوب خودش بازگردد.

او تصریح کرد: در بازی با شباب الاهلی همه بازیکنان سپاهان در یک سطح بودند و هیچ تفاوتی بین آنها نبود و همه آنها عملکرد ضعیفی داشتند و باید در این مورد آسیب شناسی شود که چرا حتی بازیکنان باتجربه این تیم که عملکردشان در گذشته ثابت شده است نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ