برخورد با کارچاق کن ها سبب تقویت اعتماد عمومی می شود

اقتصاد ایران: ساری - رییس کل دادگستری مازندران گفت: برخورد قاطعانه با کارچاق کن ها و اطلاع رسانی احکام قطعی سبب تقویت اعتماد عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی صبح پنجشنبه در جلسه‌ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان و سازمان‌های تابعه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: حفاظت و اطلاعات، نقش مهمی در صیانت از ارزش‌های دستگاه قضائی و حفاظت و صیانت از همکاران قضائی و اداری دارد تا مسیری را انتخاب نکنند که مخالف قوانین و مقررات باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضائی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضائی بر مبنای سلامت این دستگاه بوده و تضمین سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه تحت تأثیر تلاش‌ها و اقدامات مدبرانه، قاطعانه و جهادی مجموعه حفاظت و اطلاعات دستگاه قضائی است.

پوریانی در ادامه به اهمیت شیوه برخورد و اقدام به موقع اشاره و اظهار کرد: باید با درک درست و حساسیت ویژه، نسبت به بررسی و پیگیری مسائل صیانتی و حفاظتی اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه باید با اقدام و ورود به موقع از تخلفات احتمالی از جمله حضور کار چاق کن‌ها پیشگیری شود.

پوریانی تصریح کرد: برخورد قاطعانه با کارچاق کن‌ها واطلاع رسانی احکام قطعی به مردم به تقویت اعتماد عمومی کمک می‌کند همچنین با برخورد به موقع با تخلفات، زحمات همکاران خدوم و زحمتکش دستگاه قضائی که خالصانه انجام وظیفه می‌کنند نیز زیر سوال نخواهد رفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر اهمیت پیشگیری از خطا و لغزش همکاران تاکید کرد و گفت: باید با رعایت تناسب جرم و مجازات و آسیب شناسی نقاط ضعف و شناسایی کانون‌های فساد، از تکرار جرایم پیشگیری شود.

رئیس شورای قضائی استان در پایان از تلاش‌ها و خدمات مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران تقدیر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ