رونمایی از گزینه جدیدِ وزارت بهداشت

اقتصاد ایران: با قوت گرفتن احتمال اینکه دکتر ظفرقندی پیشنهاد اول کارگروه تعیین وزرا امکان عبور از مجلس را در جلسه رای اعتماد نخواهد داشت منایع آگاه از معرفی گزینه دیگری خبر داده اند : دکتر عبدالله کریمی

به گزارش سلامت نیوز علاوه بر حسام الدین علامه مدیر اسبق فرهنگی دوران وزارت بهداشت که نوشت: یک گزینه اصولگرا برای وزارت بهداشت دولت چهاردهم مطرح است. رضا لاری پور عضو کمیته مشورتی بهداشت و درمان هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: انتخاب افرادی که سال‌هاست با کف میدان جامعه پزشکی فاصله دارند گناهی نابخشودنی است.

حالا نام یک فرد دیگری نیز بعنوان گزینه محتمل وزارت بهداشت دولت چهاردهم شنیده میشود. فرد مورد نظر دکتر کریمی پزشک و استاد بیماری‌های عفونی کودکان است که در دوران وزارت بهداشت پزشکیان، معاون وی بوده و رفت و آمد او به ساختمان پاستور این گمانه زنی را تقویت کرده است که احتمالا پزشکیان میخواهد وی را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت معرفی کند.

منابع آگاه میگویند عبدالله کریمی گزینه پیشنهادی قایم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برای وزارت بهداشت است.کریمی و قایم‌پناه هر دو از معاونان پزشکیان در وزارت بهداشت بودند.

همان فردی که در زمان معاونتش در سال ۸۲ سوالات آزمون دستیاری بفروش رسید (و حتی بعدتر مشخص شد در سال 81 هم این اتفاق افتاده ) و همیشه به عنوان نقطه تاریک کارنامه پزشکیان در وزارت بهداشت نام برده میشود.

گویا پزشکیان میخواهد گزینه هایی انتخاب کند که عملا سالهاست تجربه مدیریتی و شناختی از فضای نظام سلامت ندارند و همانطور که لاری پور هم گفته سال‌هاست با کف میدان جامعه پزشکی فاصله دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ