دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور است

اقتصاد ایران: ‌ بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن درصدد است تا سبک زندگی ما را به سبک غربی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی صبح پنجشنبه در مراسم اعزام دانش آموزان دختر به دوره تبیینی روا در مشهد مقدس با ارائه تحلیلی از شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اظهار کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب در ایران، همواره دنبال تغییر نظام بوده است لذا برای رسیدن به این هدف از روش‌های مختلف مانند کودتا، ایجاد جنگ‌های طائفی، ترور و… بهره گرفته است.

به گفته وی استکبار با حمایت از صدام در شرایط ابتدای انقلاب، جنگ نابرابری را بر علیه مردم ایران اسلامی آغاز کرد اما با حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم در جبهه‌های نبرد، شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ‌های گذشته بخش‌هایی از ایران جدا شده‌اند، خاطرنشان کرد: بعد از بیرون راندن بعثی‌ها از مناطق مرزی، دشمنان این ملت در صدد بر آمدند تا علت شکست خود را از ملت ایران با وجود اجرای توطئه‌های بسیار مشخص کنند که در نهایت به این نتیجه رسیدند که اعتقاد به ولی فقیه و اینکه شهادت سعادت است، مانع از پیروزی آنها در جنگ با مردم ایران شده است.

به گفته طالبی آنها در ادامه در دهه ۷۰ جنگ فرهنگی را که در آن دشمن، خاکریز و سلاح دشمن مشخص نیست را آغاز کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ی خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا اقدام به توزیع فیلم‌های مستهجن، استفاده از ماهواره برای این منظور و… کرده و در دهه ۸۰ جنگ هوشمند را شروع کردند.

به گفته وی دشمن در دهه ۹۰ هم با ۵۰ تا ۶۰ مؤلفه جنگ ترکیبی را شروع کرد تا با انجام این کار ناامیدی را در جامعه ایجاد کند و مقام معظم رهبری هم تذکرهای بسیاری در زمینه شبیه خون فرهنگی دشمن بیان کردند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن تا حدودی در جنگ فرهنگی تا موفق بوده است و مأموریت شما با شرکت در طرح تبیینی روا این است که با کنشگری در این خصوص به وظیفه خود به خوبی عمل کنید و اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکنیم، مدیون خون شهدا خواهیم بود و لحظه‌ای امنیت و آرامش نخواهیم داشت.

وی متذکر شد: امنیت موجود در کشور نتیجه خون شهدا است و شما با شرکت در این طرح در قالب کنشگرانی خواهید بود که به وظیفه خود در حوزه دانش آموزی و مدارس عمل باید عمل کنید.

طالبی یادآور شد: در حوزه مقابله با جنگ فرهنگی دشمن و در راستای جهاد تبیین باید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص هوشیار باشیم که دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تغییر اندیشه‌ها، ساختارها، آموزه‌های فرهنگی و.. است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم موفقیت‌های خوبی در کشور و استان داشته‌ایم اما باید بدانیم که دشمن درصدد است که آنها را وارونه نشان دهد و وانمود کند که وضعیت مناسبی بر کشور حاکم نیست.

به گفته وی دشمن دنبال تغییر سبک زندگی ما به سبک غربی است و وظیفه دانش آموزان شرکت کننده در طرح تبیینی روا در این خصوص خیلی سنگین است.

شایان ذکر است که در قالب اجرای طرح تبیینی روا امروز صبح ۲۸۰ دانش آموزان برگزیده دختر در قالب سه اتوبوس برای شرکت در این طرح به مشهد مقدس اعزام شدند و دانش آموزان پسر هم قبل از این برای حضور در این طرح اعزام شده بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ