کشف ۷۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی/ خودروهای حامل توقیف شد

اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: خودروهای حامل سوخت توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد رضا کارگر صبح پنجشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه سواری شوتی در شهرستان بیرجند توقیف و هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی بیان کرد: مأموران پاسگاه مرک شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو مقدار هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کارگر خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان هم از توقیف یک خودروی شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی درمیان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ سیدرضا حسینی اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ مقدار هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان قائنات هم از کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف کردند.

سرهنگ حسین رفعتی نژاد اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۶ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران در این خصوص۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ رفعتی نژاد خاطرنشان کرد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ