مهلت ۲ هفته‌ای برای ساماندهی استادیوم تختی خلخال

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مهلت ۲ هفته‌ای به سرمایه‌گذار پروژه ورزشی استادیوم تختی خلخال دادیم تا به تعهدات خود عمل کرده و این استادیوم را مورد مرمت و بهسازی قرار دهد.

محمدعلی پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۱ ماه پیش و قبل از مدیریت ما مجموعه ورزشی تختی خلخال بر اساس ماده ۲۷ به سرمایه‌گذاری که خود در فوتبال خلخال تیم‌داری می‌کند، واگذار شده تا این استادیوم مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بعد از حضور ما پیگیری‌های مختلف انجام شد و سرمایه‌گذار این پروژه به بهانه فصل سرما تعمیر و تجهیز ورزشگاه را به بهار و تابستان موکول کرد که از اول امسال نیز به رغم اخطار و تأکیدات مکرر، سرمایه‌گذار به بهانه‌های مختلف تاکنون نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذار نه تنها به تعهدات خود عمل نکرده بلکه جایگاه تماشاگران این ورزشگاه را نیز تخریب کرده تا نسبت به بهسازی و بازسازی آن اقدام کند که با گذشت چندین ماه هیچ یک از قول‌ها و وعده‌های داده شده عملیاتی نشده است.

پهناور افزود: قرار بود در مدت ۱۸ ماه این استادیوم مورد بازسازی و بهسازی قرار گیرد ولی با گذشت بیش از مهلت مقرر هیچ کاری در این ورزشگاه انجام نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته با فراخوان سرمایه گذار تذکر شفاهی و کتبی دادیم تا در مهلت ۲ هفته‌ای به تعهدات خود عمل کند که در صورت عمل نکردن قطعاً لغو قرارداد انجام شده و دنبال سرمایه‌گذار جدید برای بازسازی و بهسازی استادیوم تختی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه تختی خلخال با قدمت ۵۰ ساله در چند ماه گذشته با واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی به ویرانه‌ای تبدیل شده به طوری که نه تنها از دروازه و تور خبری نیست بلکه چمن سوخته آن اسباب نارضایتی و گله‌مندی ورزشکاران این شهرستان را به همراه داشته در حالی که در استادیوم تختی تیم‌های خلخالی به ویژه خلخال دشت میزبان تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته ۲ کشور بود که متأسفانه این ورزشگاه با واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی حال ناخوشی را سپری می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ