روز خبرنگار در اردبیل گرامی داشته شد

اقتصاد ایران: اردبیل- همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی بزرگداشت روز خبرنگار در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه آئین گرامیداشت روز خبرنگار در حالی در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد که از پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نخستین جشنواره روایت تحول رونمایی و تعدادی کتب تعلیف شده به همت اصحاب رسانه رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبرنگاران را قشر ضعیف و در عین حال پرتلاش و تأثیرگذار معرفی کرد و گفت: در ۱.۵ سال مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل سعی کردیم تا حمایت همه‌جانبه را از اصحاب رسانه و خبرنگاران انجام دهیم.

امیر رجبی اظهار کرد: فعالیت جامعه رسانه‌ای استان به رشد و تعالی فرهنگ و آگاهی‌بخشی جامعه کمک کرده و ضرورت دارد در این مسیر تحولی پشتیبانی‌های لازم را از فعالان عرصه رسانه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل ۲۲۱ نشریه مجوزدار داریم که ۱۰۶ نشریه چاپی، ۶۴ رسانه بر خط، ۵۱ رسانه غیر بر خط و فعال در فضای مجازی به انتشار اخبار و رویدادها کمک می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عضویت ۲۱۱ نفر در خانه مطبوعات را یادآور شد و گفت: سعی ما بر این بوده تا در حوزه توزیع آگهی‌ها، یارانه و سایر فعالیت‌های حمایتی در کنار اصحاب رسانه باشیم تا بتوانیم پشتبیانی‌های لازم را از فعالان این حوزه انجام دهیم.

رجبی افزود: با عنایت استاندار اردبیل یک میلیارد تومان منابع برای تعمیر، تجهیز و بهسازی خانه مطبوعات استان انجام شده که قطعاً این منابع حمایتی می‌تواند به حل برخی از چالش‌ها و مشکلات در این حوزه کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقطه قابل توجه این مراسم سخنرانی‌های پی در پی مسئولان بود در حالی که انتظار می‌رفت برای فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران در ۱۷ مرداد فرصتی فراهم آید تا مطالبات، خواسته‌ها و درد دل‌های خود را مطرح کنند که با غفلت و بی‌توجهی خانه مطبوعات چنین فضایی فراهم نشد و اصحاب رسانه در روز ۱۷ مرداد نیز شنونده ارائه گزارش مسئولان و مدیران بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ