نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایان مرداد اعلام می شود

اقتصاد ایران: ساری- وزیر آموزش و پرورش اعلام نتایج نهایی امتحانات پایه دوازدهم دانش آموزان را موکول به پایان مردادماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی چهارشنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری با اشاره به برپایی جلسه‌ای به ابتکار استاندار مازندران در باره مصوبات جلسات گفت: درباره فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان که از دانشگاه‌های باکیفیت به شمار می‌رود، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تکلیف چند پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان‌های استان مشخص شود و علاوه بر این مقرر شد در بخش تربیت بدنی و اردوگاه‌های استان، معاونت پرورشی از آن بازدیدی برای ایجاد ظرفیت ملی در فضای موجود داشته باشند.

وی با تبریک قهرمانی محمد هادی ساروی در المپیک پاریس گفت: تصمیم گرفته شد در هر شهری از ایران که دارای قهرمانی المپیکی باشیم، یک فضای ورزشی ساخته شود و در زادگاه های قهرمانان المپیکی این فضای ورزشی ساخته می‌شود.

صحرایی تصریح کرد: این فضای ورزشی مدرسه‌ای شامل شامل تکمیل استخر، چمن ورزشی، سالن کشتی و غیره براساس نیاز منطقه خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره نمرات نهایی دانش آموزان و علت تأخیر در آن گفت: امتحانات امسال بی نظیر بود و تراز پایه دوازدهم مساله است که نمرات آن شده است.

وی افزود: برای پایه دهم و یازدهم که در کنکور تأثیر قطعی دارد، تصمیم گرفته شد و امتحانات نهایی دو بار تصحیح می‌شود و برگ کسی در استان خودش تصحیح نمی‌شود و اگر اختلاف دو نمره بیش از یک نمره باشد، نفر سوم آن را تصحیح می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان مردادماه نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم اعلام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ