هادی ساعی: «مبینا» استحاق مدال خوش رنگ‌تری از برنز را داشت

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به زحماتی که مبینا نعمت‌زاده در دو سال گذشته متحمل شده، گفت:« مبینا مزد زحماتش را گرفت؛ اگرچه استحقاق مدال خوشرنگ‌تری را هم داشت.» 

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو بعد از کسب مدال برنز المپیک توسط مبینا نعمت‌زاده در اولین روز از رقابت‌های تکواندو گفت:« با کوچکترین عضو تیم ایران شروع کردیم و خدا را شکر که اتفاق خیلی خوبی افتاد.»

او با اشاره به اینکه مدال مبینا نعمت‌زاده قابل پیش بینی بوده، گفت:« مبینا می‌توانست مدال خوشرنگ‌تری هم به دست آورد که استحقاقش را داشت. در این دو سالی که گذشت، مبینا خیلی زحمت کشید. به جرات می‌توانم بگویم که او به اندازه وزنش وزن کم‌ کرد. امروز هم باهوش بازی کرد و در زمین خیلی خوب حرف گوش کرد.»

ساعی ادامه داد:« مبینا بسیار حرفه‌ای است و با وجود سن کمی که دارد، یک ورزشکار المپیکی است.»

ساعی با اشاره به بازی نعمت‌زاده با چین گفت: «مبینا توان شکست حریف چینی را هم‌ داشت اما بد موقعی امتیاز از دست داد و در دو سه ثانیه امکان جبران نداشت. البته این حریف هم خیلی خوب بود و دیدیم که در فینال چقدر حریف تایلندی که قهرمان المپیک است را اذیت کرد.»

رییس فدراسیون تکواندو در پایان ابراز امیدواری کرد که سایر ملی‌پوشان تکواندو بتوانند مدال‌های خوشرنگ‌تری بگیرند:«مبینا با مدالی که گرفت، شرایط روحی خوبی را برای کل تیم ایجاد کرد ‌و به امید خدا فردا ناهید کیانی و در دو روز بعد دو ملی‌پوش دیگرمان بتوانند نتیجه بگیرند و حتی مدال‌های خوشرنگ‌تری به دست آورند. من به تک تک این بچه‌ها باور قلبی دارم.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ