خبرنگاران به دنبال حفظ حریم و حرمت خبرنگاری باشند

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه قزوین بیان اینکه امیدآفرینی یک رسالت جدی برای اصحاب رسانه است، گفت: حفظ حریم و حرمت خبرنگاری و پرهیز از انتشار اخبار دروغ از ویژگی‌های یک خبرنگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین با تشریح ویژگی‌های خبر خوب اظهار کرد: هر خبری که در راستای دنیا و منافع مادی باشد پوچ و بی‌نتیجه و تمام‌شدنی است.

وی با بیان اینکه تنها کاری ماندگار است که در راستای اهداف الهی باشد، افزود: هماهنگی و همنوایی از ویژگی‌های خبر ماندگار است و باید ببینیم بین مبدأ خبر و معاد چه ارتباط و همنوایی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید ببینیم در اخبار ما سهم مردم کجاست، عنوان کرد: اولویت خبری ما باید مردم و رفع نیازهای آنان باشد.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی یک رسالت جدی برای اصحاب رسانه است، اضافه کرد: حفظ حریم و حرمت خبرنگاری و پرهیز از انتشار اخبار دروغ از دیگر ویژگی‌های یک خبرنگار است.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه باید برخی اخبار را خیلی جدی بگیریم، تأکید کرد: پرداختن به موضوع سقط جنین‌های غیرقانونی و پیری جمعیت باید برای اصحاب رسانه یک دغدغه جدی باشد.

وی مشکل خشک‌سالی و کمبود آب را نیز یکی دیگر از اخبار جدی و مورد توجه در استان قزوین دانست و اضافه کرد: باید جامعه را نسبت به این خطرات هوشیار و آگاه کنیم.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به آیه ۲۰ سوره شورا بیان کرد: خداوند بیان می‌کند که هرکسی در دنیا برای آخرتش کشت و کار کند ما به آن برکت می‌دهیم اما آن‌کس که همه‌چیز را در دنیا می‌بینم از آخرت بهره‌ای نخواهد برد.

وی در پایان یادآور شد: شیاطین در دل افراد دروغگو و دروغ‌پراکن نازل می‌شوند و همه باید مراقب آنچه به جامعه می‌گوییم باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ