وان‌پلاس اوپن Apex Edition معرفی شد؛ چرم مصنوعی زرشکی، ۱۶ گیگابایت رم و قابلیت‌های حریم خصوصی VIP

اقتصاد ایران: وان‌پلاس از نسخه‌ی جدید از گوشی تاشدنی اوپن رونمایی کرد که با رنگ خاصی زرشکی و قابلیت‌ حریم خصوصی VIP عرضه شده است.

شایعات زیادی منتشر شده که ادعا می‌کند تاشدنی جدید گوگل یعنی پیکسل ۹ پرو فولد طراحی بسیار مشابهی با وان‌پلاس اوپن خواهد داشت. وان‌پلاس هنوز گوشی تاشدنی جدیدی برای رقابت با آخرین محصولات تاشدنی سامسونگ و گوگل معرفی نکرده است. اما وان‌ پلاس امروز از گوشی تاشدنی اوپن Apex Edition رونمایی کرد تا بتواند پیش از عرضه‌ی تاشدنی جدید خود، فروش این مدل گوشی را حفظ کند.

قیمت گوشی وان پلاس مدل اوپن Apex Edition به ۱۸۹۹٫۹۹ دلار می‌رسد که به بالاترین مشخصات ممکن مجهز شده است. این گوشی از فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت رم بهره‌می‌برد.

علاوه بر رنگ جدید وان‌ پلاس اوپن نسخه‌ی Apex Edition، این شرکت تغییرات جزئی دیگری نیز در سخت‌افزار این نسخه اعمال کرده است؛ برای مثال کلید سایلنت باریک‌تر شده و در وسط آن یک قسمت نارنجی رنگ وجود دارد.

وان پلاس اوپن Apex Edition
OnePlus
وان پلاس اوپن Apex Edition
وان پلاس اوپن Apex Edition
وان پلاس اوپن Apex Edition

وان‌پلاس در مورد رنگ زرشکی Crimson Shadow می‌گوید: «این رنگ تیره، حس رمز آلودی را القا می‌کند و به زمان بی‌انتهایی اشاره دارد.» رنگ قرمز روی کاور پشتی چرم مصنوعی و حلقه‌ی دوربین اعمال شده و وان‌پلاس یک قاب گوشی همرنگ را نیز در جعبه قرار داده است.

یکی از ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری به نام قابلیت حریم خصوصی VIP به نسخه‌ی Apex Edition آمده است. وقتی کلید سایلنت را به بالاترین موقعیت خود می‌برید، وارد این حالت می‌شوید. وان‌پلاس ادعا می‌کند که این حالت با قفل کردن تراشه‌ی امنیتی، یک محیط کاملاً امن و خصوصی ایجاد می‌کند.

در حالت VIP تمام میکروفون‌ها و دوربین‌های گوشی غیرفعال می‌شوند و ردیابی تبلیغات از طریق رمزگذاری در سطح تراشه که توسط تراشه امنیتی انجام می‌شود، به شدت محدود می‌شود. حالت VIP همچنین از مشاهده یا ضبط اطلاعات چت بدون اجازه توسط برنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

مقالات مرتبط
  • مشخصات وان‌پلاس Ace 5 فاش شد؛ تراشه پرچم‌دار، باتری غول‌آسا و شارژ ۱۰۰ وات
  • ظرفیت باتری تاشدنی وان‌پلاس Open 2 ظاهراً حتی از پرچم‌داران عادی هم بیشتر خواهد بود

طبق بررسی وان پلاس اوپن توسط زومیت، این گوشی موبایل صفحه‌نمایش با کیفیتی دارد اما محافظ صفحه نمایش داخلی وان‌‌پلاس اوپن Apex Editon از نوع ضد انعکاس است که دیدن آن را در شرایط نوری مختلف آسان‌تر می‌کند.

نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن از تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد) تا زمانی که موجودی آن تمام شود، در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه‌ی عادی این گوشی با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۱۳۹۹ دلار می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ