واقعیت های غزه و جنایات رژیم صهیونیستی توسط اصحاب رسانه منعکس شود

اقتصاد ایران: زاهدان_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خواستار انعکاس واقعیت های حال حاضر در غزه و فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی توسط رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار احمد شفائی شامگاه امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در محل مهمانسرای مجتمع مسکونی پنج آذر زاهدان برگزار شد، افزود: در حال حاضر دشمنان قسم خورده ما با بهره گیری از غول رسانه‌ای خود، واقعیت‌ها را در کشور فلسطین و خصوصاً غزه بر خلاف واقعیت در جوامع نشر داده، این موضوع باید با پای کار آمدن همه رسانه‌ها خصوصاً فعالان این حوزه در استان به صورت واقع در آید، بر این اساس از فعالان و اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم تا با انتشار اخبار و تصاویر فلسطین و غزه حقایق را به جهانیان به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: چندین برابر بمب‌هایی که آمریکایی‌ها در ژاپن ریختند، رژیم صهیونیستی بر سر مردم فلسطین، خصوصاً مردم غزه ریخته؛ اما مردم آنجا با همه مشکلاتی که دارند باز هم دست از مقاومت بر نداشته و همه رزمندگان را به دفاع و مقابله با این رژیم غاصب تشویق می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان افزود: در سنوات اخیر یک ونیم میلیون نفر در غزه آواره شده و رژیم صهیونیستی تمام زیرساخت‌ها از جمله بیمارستانها، نانوایی‌ها و غیره را از بین برده و بیش از ۴۰ عزار شهید و بالغ بر ۹۰ هزار نفر را مجروح کرده است.

وی تصریح کرد: درست است که امکاناتی که غول رسانه دشمن دارد را رسانه‌های ما ندارند اما هر کدام می‌توانید با انتشار اخبار و مطالب وعکس های غزه و جنایات رژیم غاصب اسرائیل، تأثیر گذاری خود را داشته و با رسانه‌های دشمن در حد توان مقابله کنیم.

شفائی در پاسخ به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی خبرنگاران، اعلام آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری و مشارکت در رفع آنان از سوی مسؤولان مربوطه دولتی را بیان کرد و گفت: هفدهم مرداد فرصتی برای جمع شدن و دورهمی با اصحاب رسانه است، افرادی که بسیار در جامعه تأثیرگذار بوده و هستند و در طول تاریخ اثرگذاری و کارکردهای مثبتی داشته و دارند و همیشه خیرات و برکات را با فعالیت‌های خود به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنان می‌توانند در جامعه هم امیدآفرینی کرده و هم مردم را ناامید کنند که خوشبختانه با هوشیاری اصحاب رسانه همیشه در مسیر امید آفرینی گام برداشته و برمی دارند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: اصحاب رسانه وظیفه مطالبه گری، هدایتگری، هدایت افکار عمومی و امید آفرینی را برعهده دارند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران خصوصاً «پوریا جهان تیغی» خبرنگار خبرگزاری مهر در سیستان و بلوچستان، تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ