خبرنگاران استان فارس رتبه خوبی در انعکاس به‌ موقع اخبار گرفته اند

اقتصاد ایران: شیراز - استاندار فارس با بیان اینکه خبرنگاران پرچم داران جهاد تبیین هستند، گفت: طی یک سال گذشته اتفاقات بسیاری افتاد که خبرنگاران در انعکاس این رخدادها رتبه خوبی گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهر شیراز گفت: بنا به فرمایش امام حسن عسکری (ع) دو نشانه مسلمان ایمان به خدا و نفع رساندن به مردم است، خبرنگاران باید با حرفه‌ای خود به نفع مردم کار کنند و به هم نوعان خود سود برساندند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار صارمی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس در بین ۳۱ استان کشور رتبه خوبی در پوشش مراسم دارند و این بیانگر تلاش اصحاب محترم رسانه و وظیفه شناسی آنها است‌.

ایمانیه اظهار داشت: در یک سال گذشته شاهد رخدادهای مهمی بودیم که خبرنگاران استان فارس با همت بلند و وظیفه شناسی در ساعات و لحظات حساس انعکاس دهنده این رخدادها بودند.

وی گفت: از جمله رخدادهای مهم چند ماه اخیر می‌توان به برگزاری دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شهادت رئیس جمهور و همراهان و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد که خبرنگاران استان فارس با تلاش بسیار در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده‌اند.

ایمانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید گفت: در آخرین سفر شهید رئیسی با ایشان در فرودگاه صحبت می‌کردم ایشان از رعایت اخلاق خبرنگاران استان فارس و مهمان نوازی آنها تعریف کردند و تلاش اصحاب رسانه را ستودنی خواندند.

وی در پایان از عمل به وعده‌های روز خبرنگار سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما همچنان در تلاش برای ساماندهی به امور رفاهی اهالی رسانه هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ