کمک خبرنگاران به نهادینه شدن مطالبه گری در سیستان و بلوچستان 

اقتصاد ایران: زاهدان_معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از کمک خبرنگاران برای نهادینه شدن مطالبه گری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی عصر امروز چهارشنبه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در محل سالن اجتماعات اشراف مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: خبرنگاران در نهادینه شدن مطالبه گری و محقق شدن شعار «ما می توانیم» در مدل مدیریتی استان کمک بسیاری کردند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی، فارس و بلوچ و سیستانی در استان ثابت کرده‌اند که می‌توانند با هم، به خوبی سیستان و بلوچستان را مدیریت کنند.

شریفی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های بی نظیر و نیروی انسانی موجود در استان که شاید در دوره‌های گذشته مغفول مانده بود، امروزه، بکار گیری از ظرفیت نیروی انسانی به منصه ظهور رسیده است.

وی اظهار کرد: بزرگترین دستاورد ما طی سه سال اخیر در سیستان و بلوچستان، انسجام اسلامی بود به طوری که توانستیم وحدت را به معنای واقعی کلمه به همگان نشان دهیم.

شریفی گفت: سیستان و بلوچستان را باید با کمک هم بسازیم در این مسیر، همه سلایق باید مشارکت داشته و نقش آفرین باشند.

وی خاطر نشان کرد: دولت جدید، با بهره گیری از مدیران جدید در جایگاه ملی و استانی، باید ادامه دهنده اجرای سند جامع و نقشه راه توسعه سیستان و بلوچستان را که به کمک اصحاب رسانه، بزرگان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم و مسؤولان، کامل و مصوب شده، بوده و نباید اجازه کار سلیقه‌ای در استان را به کسی بدهیم.

رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، از عدم حضور نماینده ولی فقیه در استان برای شنیدن دردهای اصحاب رسانه، بعد از بیان سخنان خود، انتقاد کرد.

آرشام هنرکار خواستار پیگیری شکایات دستگاه‌ها و نهادها از رسانه‌ها در سطح استان به مناسبت روز خبرنگار شد.

شایان ذکر است در ادامه چند نماینده از اصحاب رسانه به بیان درخواست‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و در ادامه از اصحاب رسانه تجلیل شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ