جایگاه درست بانوان در خانواده و جامعه تبیین شود

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران بر ضرورت تبیین جایگاه درست بانوان در خانواده و جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره جعفری بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی جایگاه زن در اسلام که در شهریار برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در مورد بانوان، دختران و زنان صحبت‌های زیادی می‌شود، اما مهم آن است، که از این جنس لطیف و موجودی که خداوند برای هدف‌های والای آفرینش خلق کرده در جایگاه مناسب خود و نگاهی که دین مبین اسلام به جایگاه والای زن دارد، استفاده کنیم.

وی گفت: تمام هدف این همایش و نشست‌هایی از این دست، آن است که ما به جایگاه درست زن برسیم و این جایگاه به خوبی تبیین شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران بر تبیین جایگاه زن تاکید کرد و با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از جایگاه زن افزود: الگوی سوم زن و به تعبیری زن «نه شرقی نه غربی» باید تبیین شود، یعنی باید تبیین شود، که یک زن می‌تواند، در کنار نقش مادری، خواهری، همسری و… که در زندگی شخصی خود دارد و در کنار مدیریت تربیتی و عاطفی خانواده می‌تواند، نقش اجتماعی مهمی را ایفا کند.

جعفری عنوان کرد: زن می‌تواند، با حفظ عفت، کرامت و شخصیت خود نقش مؤثری در جامعه داشته باشد، خدا را شاکریم، که امروزه در ایران عزیز شاهد موفقیت چشمگیر بانوان در عرصه‌های مختلف هستیم و زنان دانشمند ما در عرصه‌های مختلف علمی در دنیا زبانزد هستند، زنان هنرمند ما، زنان کارآفرین ما، زنان اقتصاددان ما و زنان فعال و نقش آفرین در عرصه‌های مختلف برای ما ارزشمند است.

وی بیان کرد: بانوان در شهریار مسوولیت‌های کلیدی از جمله ریاست شورای شهر شهریار، مسئولیت سازمان پسماند شهریار و.... را دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در پایان عنوان کرد: ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برگزیده همایش بین المللی جایگاه زنان در جهان اسلام انتخاب و از برگزیدگان در پایان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در این علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، وحید کیهان مدیرکل حوزه استاندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت و حجت الاسلام و المسلمین جلیل زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار نیز حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ