افتتاح یک بیمارستان و احداث۳۰ هزار متر سایبان و مه‌پاش در شلمچه

اقتصاد ایران: اهواز - معاون امنیتی استاندار خوزستان احداث بیش از ۳۰ هزار متر سایبان و مه‌پاش در مسیر تردد زائران مرز شلمچه و افتیاح یک بیمارستان و ۳ درمانگاه برای خدمات‌رسانی درمانی در این مرز خبر داد.

ولی‌اله حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه در حال انجام است افزود: تمام دستگاه‌های مستقر در مرز زمینی شلمچه آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

وی با تأکید بر لزوم سرعت‌بخشی در آماده‌سازی زمینه‌های لازم برای تردد سهل و آسان زائران اربعین در مرز شلمچه عنوان کرد: مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه اربعین در مرز شلمچه اختصاص ۱۲۰ هکتار زمین جهت پارکینگ خودروهای شخصی، ۷۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و ظرفیت‌سازی برای استراحت ۲۰ هزار نفری است.

معاون امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: امسال بیش از ۳۰ هزار متر سایبان و مه‌پاش برای رفاه زوار اربعین حسینی در مسیر تردد مرز شلمچه نصب شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز شلمچه همچنین از راه‌اندازی ۵ اتاق سرد برای رفاه زوار در این مرز خبر داد و افزود: یک بیمارستان و ۳ درمانگاه برای خدمات‌رسانی درمانی به زوار اربعین در مرز زمینی شلمچه راه‌اندازی شده است که به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

حیاتی در ادامه از اختصاص ۴۸ گیت برای تردد آسان و سریع زوار خبر داد و گفت: ۴۵۰ موکب و ایستگاه پذیرایی در طول مسیر مرز شلمچه جهت خدمات‌رسانی به زوار راه‌اندازی شده‌اند.

معاون امنیتی استاندار خوزستان در خصوص امکانات در نظر گرفته شده جهت تردد آسان زوار به مرز شلمچه عنوان کرد: در این زمینه ۵ رام قطار از عمق کشور تا شلمچه نسبت به انتقال زوار اربعین مشغول فعالیت هستند.

وی از اختصاص ۲ «ریل باس» برای انتقال زوار از ایستگاه خرمشهر به شلمچه خبر داد و افزود: ۱۵۰ اتوبوس از پارکینگ تا پایانه مسافری شلمچه در طول شبانه‌روز اقدام به انتقال زوار می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ