اجرای طرح رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی در ۱۲ شهرستان مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی گفت: اجرای طرح رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی در ۱۲ شهرستان این استان به مناسبت هفته بهزیستی همزمان با سراسر کشور، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد قادری گفت: این سازمان در راستای شتاب دهی و ایجاد سکوهای جدید برای حل مسائل جامعه هدف، مدل‌های جدید نوآورانه و شتاب دهنده نظیر رویداد ظرفیت سازی اجتماعی را ایجاد کرده‌است.

وی افزود: در این مدل، هم افزایی نهادها و دستگاه‌های دولتی، گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی و همه ظرفیت‌های موجود در سطح کشور برای حل مسئله مردم و جامعه هدف سازمان بهزیستی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی عنوان کرد: این طرح با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده تا بتوانند مشکلات جامعه هدف این سازمان از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مددجویان تحت پوشش برطرف شود.

قادری اضافه کرد: نکته‌ای که اهمیت دارد این است که ما "تکافل اجتماعی" را پیگیری می‌کنیم و مردم به شکل مراجعه محوری در مراکز بهزیستی حاضر می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح موضوعات مختلفی که در حوزه مسکن، اشتغال و نیازهایی که به هر حال در شهرستان‌ها یا در استان حل نشده را از منابع ملی خود هم‌افزایی کنیم.

۱۵۰۰ درخواست مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی ثبت سیستم شد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: در جریان سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان و دیدار با محلات کم برخوردار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و یکهزار و ۵۰۰ مورد درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی استان مورد بررسی قرار گرفت و ثبت سیستم شد و دستورات لازم توسط وی صورت گرفت.

محمود حسین آبادی ادامه داد: عمده درخواست‌های مددجویان تحت پوشش، درمان، کمک هزینه جهیزیه، ودیعه مسکن، وسایل توانبخشی، برقراری حق پرستاری و کمک‌های موردی بود که دستورات لازم و پیگیری از سوی بهزیستی استان در دستور کار قرار گرفته‌است.

گفتنی است با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان مرکزی و دیدار با مردم محلات کم برخوردار این برنامه به صورت همزمان در سراسر استان و در شهرستان‌ها دیگر نیز برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ