دلمان می‌خواهد از همه دولت‌ها افرادی در هیئت وزیران باشند

اقتصاد ایران: رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه در این مدتی که تلاش می‌کنیم هیئت وزیران را معرفی کنیم، درباره وفاق گفتیم و دلمان می‌خواهد از همه دولت‌ها در آن حضور داشته باشند، گفت: مشکل ما این نیست که آدم‌ها بد هستند، مشکل این است که راه را غلط انتخاب می‌کنیم.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان  رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه در نشست صمیمی  با خبرنگاران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این ما هستیم که باید کاری کنیم مرجع شویم، مرجعیت هم با اعتماد شکل می‌گیرد. اگر چند بار از ما حرف‌های نادرست بشنوند، دیگر کسی ما را قبول نخواهد داشت. 

 پزشکیان با بیان اینکه در این مدتی که تلاش می‌کنیم هیئت وزیران را معرفی کنیم، درباره وفاق گفتیم و دلمان می‌خواهد از همه دولت‌ها در آن حضور داشته باشند، گفت: مشکل ما این نیست که آدم‌ها بد هستند، مشکل این است که راه را غلط انتخاب می‌کنیم. اگر راه را درست انتخاب کنیم، به مقصد می‌رسیم. 

وی ادامه داد: این چشم‌انداز، همان‌هایی است که من بارها در مناظرات به آن اشاره کردم؛ چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و برنامه هفتم توسعه است. 

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مراسم تنفیذ و تحلیف برای من نوشته بودند نقد کنیم، من می‌دانم چقدر مشکل داریم اما به خودم اجازه ندادم در مقابل خارجی‌ها عیب‌ها را بگویم.

پزشکیان با بیان اینکه چشم‌انداز از نظر علمی و مدیریتی کاملا قابل دفاع است، گفت: هر کس به چشم‌انداز نگاه کند دوست دارد به آن نقطه برسد، سیاست‌ها برای رسیدن به انجاست.بیایید به جای دعوا تلاش کنیم بر اساس چشم‌انداز عمل کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های برخی خبرنگاران در این نشست اظهار داشت: خبرنگاران از مشکلاتشان در مسکن و معیشت گفتند، خیلی‌ها مشکل دارند. اگر بناباشد مشکلات را بشماریم شاید خیلی‌ها ناامید شوند. 

رئیس‌جمهور ادامه داد:  اگر هم‌قسم شویم و راه را درست برویم و با هم اختلاف نداشته باشیم می‌توانیم مملکت را با اعتقاد ،باور، صداقت و درستی بسازیم. ما افتخارات و دیدگاه های بزرگی داریم و اگر در جامعه مشکلی وجود دارد دلیل ٖآن خود ما هستیم.
 
پزشکیان افزود: امام علی(ع) می فرمایند اگر تقوای اصل در جامعه باشد، هلاکتی هم نخواهد بود، ایشان همچنین می فرمایند اگر جامعه مشکل و گرفتاری دارد باید خود را ملامت کنید چرا که همیشه به دنبال عیب جویی از یکدیگر هستیم. 

رئیس جمهور یادآور شد: امیرالمومنین(ع) همچنین می فرمایند از اینکه به من توصیه و مشورت دهید تا حق را بگویم، خود را محروم نکنید. چرا که از کارخطا مصون نیستم. شماها هم عیب ما را بگویید. 

وی گفت:من و شما هیچکدام مبرا ازعیب نیستیم. البته از ابتدا همه دولت های گذشته به وفاق تاکید داشته و می خواستند برای کشور کار کنند. اما اگر قبله را ببینیم و پشت آن امام نماز بخوانیم به هدف خود می رسیم.  

خبر در حال تکمیل است...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ