رسانه ها در خط مقدم جنگ با جبهه باطل

اقتصاد ایران: زاهدان_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: رسانه ها در خط مقدم جنگ‌ با جبهه باطل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سرگزی عصر امروز چهارشنبه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اشراق مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، برگزار شد، ضمن یاد و گرامیداشت شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار، افزود: اصحاب رسانه، افسران خط مقدم جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: امروز در یک جنگ نابرابر هستیم، جنگی که در یک سمت آن افرادی هستند که حق را کاملاً جلوه می‌دهند و در سمت دیگر باطل را به نام حق به نمایش می‌گذراندند.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر غزه و فلسطین تعداد قابل توجهی از خبرنگاران شهید شدند و زنان، کودکان، مردان، جوانان و پیرمردانی که برای استکبار جهانی هیچ ارزشی ندارند و در راه خدا و بیگناه به شهادت می رسند، اما شما اصحاب رسانه روایتگران این دردها هستید و در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.

وی بیان کرد: اتفاقات خوبی در سنوات اخیر برای توسعه سیستان و بلوچستان رخ داده و شاهد توسعه‌های خوبی در این استان هستیم، امیدوارین که بتوانیم با کمک شما، خدمات نظام را بیش از گذشته به همگان نشان دهیم.

سرگزی گفت: درخوزه فرهنگ و هنر، راه‌اندازی و افتتاح چهار سینما در هفته‌های اخیر، یک رخداد بزرگ در سیستان و بلوچستان هست، همچنین قول راه اندازی سه سینمای دیگر برای استان نیز داده شدکه بیشترین میزان رشد در این حوزه، مربوط به سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان در حال حاضر به کارگاه سازندگی تبدیل شده و این مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران است که همراه و همگام نظام و مسؤولان هستند.

این مقام مسؤول با تأیید بر انتقاد سازنده از سوی اصحاب رسانه، اظهار کرد: نقد سازنده بسیار کمک کننده هست، شما اصحاب رسانه مواردی را می‌بینید، نقص‌هایی را می‌بینید که شاید مسؤولان از دیدن و شنیدن آنها غفلت کنند، نشان دادن این موضوعات توسط شما فعالان رسانه‌ها، در ساماندهی امورات و پیشرفت آنها کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: منتقدان منصف، به عنوان نیروهای فی سبیل الله، بدون مزد هستند که نقص‌های مسؤولان را دیده و نشان می‌دهند، باید قدردان آنها باشیم و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف نظام، استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم در سیستان و بلوچستان، تعداد روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها را افزایش دهیم که نشان دهنده جامعه‌ای بالغ هست، این افزایش‌ها، منجر به رقابت در این خطه در حوزه اطلاع رسانی می‌شود.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه مدیر عامل خانه مطبوعات استان به بیان خاطره و اقدامات خانه مطبوعات شد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۴۱ رسانه مجوز دار در استان در حال فعالیت هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ